On tuo Acon kyllä erittäin herkkä testi!! Suosittelen!
Viime kuussa testasin aluksi haamuplussan, joka erottui vain valoa vasten n. 5 p ennen menkkoja, joka vahvistui sitten pv ennen menkkoja selkeäksi. Tosin sain sitten km:n rv 5 mutta tässä kierrossa jälleen erittäin haalea plussa tänään 7-9 pv ennen oletettujen menkkojen alkua. Uskalsin testata, kun ovis oli (luultavasti) jo kp 10 ja tänään oli jo nin vahvoja oireita kuten arat rinnat ja etova olo. En todellakaan uskonut testiin tulevan mitään mutta kärsimätön kun olen ja testejä kaapissa polttelemassa joten pakkohan se oli kokeilla. Tiedän, että on toisaalta aivan hölmöä testailla näin varhain kun mitä tahansa voi vielä sattua kuten viime kierrossakin sain kokea mutta minkäs sitä itselleen voi. Miten muilla kuinka aikaisin olette plussaa saaneet? Vai olenko ainoa höperö universumissa, joka testailee miten sattuu ja pistää tilnsä suoraan apteekkiin nimittäin sievoinen summa testeihin on varmasti jo mennyt. En uskalla edes laskea.
Kommentit (4)
...jos heti seuraavassa kierross teit uuden plussatestin ja edellisessä kierrossa tullut rv5 km, niin olethan varma, ettei tuossa nyt noin aikaisin tehdyssä testissä ole vain jäljellä edellisen raskauden raskaushormonia? Sillä jos km-tulee, niin raskaushormonin poistuminen kehosta voi kestää useamman viikon. Tietysti kun raskaus oli niin alussa, niin voi olla, että on laskenut heti, mutta siis pointti on vaan se, että teithän tuossa jossain välissä myös nega-testin, ettei vaan ole vanhoja raskaushormoneja enää veressä sekoittamassa tulosta. En halua olla mitenkään nuiva kun tällästä kommentoin ja toivon koko sydämestäni, että Sinulla on jos uusi tärppi käynyt ja toivotaan tälle kestävää plussaa jos näin on. Mutta toivottavasti tuon edellisen raskauden rh-pitoisuus on pois suljettu tästä.
titi75 rv 14+4 (ultran mukaan 15+4)
Heips!
Saitko haamun 5 min sisällä?
Oon tehnyt tällä viikolla useamman aconin testin. Aluksi näyttää negatiivista, mutta noin 30 min jälkeen olen saanut vaal punertavia haamuja. Testiähän ei saisi lukea 5 min jälkeen....Ihmettelen kuitenkin miksi punertavia jälkiä tulee...edellisessä kierrossa en saanut mitään viivoja????Mä kans testailen aika aikaisin koska ovis oli tässä kierrossa tosi aikaisin. Kiitos jos joku osaa vastata!!!!!
Minulla tuli samallalailla " roskishaamuja" kun testasin liian aikasin. Siitä se aika pikkuhiljaa peinentyi ja lopulta se haamu tuli testiin oikean ajan puitteissa! Nyt menossa rv 14 ja vaavi on kyydissä :) Joten toivotaan että sinunkin roskishaamut muuttuvat oikeiksi ;)
Testin tein Aconin 10 ja rsfu:n testillä. Sen jälkeen testaillut apteekin omalla lähes päivittäin ja aina vaan viiva vahventunut :)
AIHA
Rv 4+2