Kuvaile tämänhetkistä oloasi
Kommentit (17)
Kevyt humala, rento, rauhallinen. Mihinkään kohti ei satu, ihme.
Heräsin juurin puolentoista tunnin päiväunilta, joten olo on levollinen ja rauhallinen. Taka-alalta alkaa taas kuitenkin muistumaan aamullinen riita miehen kanssa, siitä tulee hieman kireä ja miettiväinen olo.
Pahan kurkkutulehduksen turruttama.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:04"]
Kevyt humala, rento, rauhallinen. Mihinkään kohti ei satu, ihme.
[/quote]
Tämä. Lisäksi täysin tyydytetty. Olen myös syvästi rakastunut.
Väsynyt, kyllästynyt (mieheen) ja vittuuntunut...
Ahdistaa, mielessä pyörii abortti - ei aborttia - sittenkin abortti, en jaksa kolmatta lasta - ei sittenkään aborttia, kaikesta selvitään.... vai selvitäänkö? Lisäksi hirveä nälkä ja samalla kauhea yökötys.
Syvästi liikuttunut ja onnellinen. Kainalossani nukkuu 15 tunnin ikäinen tyttäreni. Sairaalaolosuhteet tosin on aika tylsät, mieluummin olisin vauvan kanssa kotona muun perheen luona.
Pettynyt, vihainen ja vittuuntunut. Alkoi yhenäkin vituttaa, kun tapailemani mies tapailee muitakin, vaikka aiemmin se ei haitannut. Prkl. nyt pitäisi lopettaa suhde kun omat tunteet astui peliin. Yritin pitää panosuhteena.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:14"]
Syvästi liikuttunut ja onnellinen. Kainalossani nukkuu 15 tunnin ikäinen tyttäreni. Sairaalaolosuhteet tosin on aika tylsät, mieluummin olisin vauvan kanssa kotona muun perheen luona.
[/quote]
Onnea! Ihana juttu, jotenkin levisi hölmö hymy kasvoille ja kyynel silmäkulmaan, oon ihan tunteellinen hömppä.
Taloudelliset huolet mietityttää, saisi nyt edes ne hoidettua pois päiväjärjestyksestä, niin ei ihan joka päivä vituttaisi. Muuten ok fiilikset.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:04"]Kevyt humala, rento, rauhallinen. Mihinkään kohti ei satu, ihme.
[/quote]
Tämä on täysin sama olotila mikä minulla on nyt :) tuohon voisi vielä lisätä onnellinen. Olin tänään kävelyllä ja pystyin kävelemään kolme kilometriä ettei sattunut :) olen jopa pystynyt siivoamaan ja oltiin aamulla vieläpä markkinoilla. Eikä silti satu :) tämä on ihana olotila, voi kun näin olisi aina...
Hyvin ravittu.