Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikaystävä on väkivaltainen "vahingossa"

Vierailija
25.04.2015 |

Poikaystäväni satuttaa ja aiheuttaa minulle mustelmia usein. Ihan arkipäiväisissä jutuissa, "leikillään". Aina kun minuun sattuu, sanon siitä, pyydän lopettamaan. Olen monta kertaa sanonut tästä, mutta mikään ei muutu. Eikö oikeasti aikuinen ihminen osaa hallita voimiaan? Nytkin kyljet, ranteet ja toinen tissi mustelmilla. Mitä hittoa tässä nyt tulisi tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen kanssa.

Vierailija
2/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jos minä sitten vaikka häntä tönäisen yms vahingossa, tai leikilläni puren liian kovaa, hän läpsäisee takaisin. Käytös siis kuin pienen pojan tasolla tämän suhteen?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:04"]En olisi tuollaisen kanssa.
[/quote]

Niin, ei minuakaan huvittaisi. Muuten kaikki niin hyvin. :(
Ap

Vierailija
4/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Nyt heti. Muuten joudut katumaan myöhemmin ja säästyt paljolta. Tiedän mistä puhun...

Vierailija
5/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:06"]Jätä. Nyt heti. Muuten joudut katumaan myöhemmin ja säästyt paljolta. Tiedän mistä puhun...
[/quote]

Poikaystäväni ei muuten ole ihmisenä sellainen, että voisin kuvitella hänen käyvän tosissaan minuun käsiksi. Lyövän yms... Voisiko tämä käytös kuitenkin viitata siihen? :(
Ap

Vierailija
6/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:04"]

Lisään vielä, että jos minä sitten vaikka häntä tönäisen yms vahingossa, tai leikilläni puren liian kovaa, hän läpsäisee takaisin. Käytös siis kuin pienen pojan tasolla tämän suhteen? Ap

[/quote]

Siis puret liian kovaa?? Oiskohan vakka löytänyt kantensa. Olette varmaan 15-18 vuotiaita. 

Vierailija
7/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:04"]

Lisään vielä, että jos minä sitten vaikka häntä tönäisen yms vahingossa, tai leikilläni puren liian kovaa, hän läpsäisee takaisin. Käytös siis kuin pienen pojan tasolla tämän suhteen? Ap

[/quote]

Siis puret liian kovaa?? Oiskohan vakka löytänyt kantensa. Olette varmaan 15-18 vuotiaita. 
[/quote]

:D Ei tarvitse olla aina niin vakava. Jos vaikka leffaa katsotaan yhdessä ja vierekkäin pötkötetään. Siinä samalla voi toista hipsuttaa, pussailla tai purra hellästi. Täällä päälle parikymppinen mimmi. Siellä varmaan se nelikymppinen av-mamma.
Ap

Vierailija
8/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit lääkäriin, näyttäisit ruhjeet ja tekisit rikosilmoituksen. Leikkimielinen näykkiminen ja toisen mukiloiminen mustelmille kertoo teidän suhteestanne asioita, jotka saattavat kiinnostaa viranomaisia. Tai sitten jäät suhteeseen ja laadit valmiiksi kuolinilmoituksen tekstin.

Vierailija
9/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molemmille nyrkkeilyhanskat ja kypärät. Siitä vaan sitten muksimaan.

Vierailija
10/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt tahallaan väkivaltaiseksi ryhtyy?

Vierailija
11/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:04"] Lisään vielä, että jos minä sitten vaikka häntä tönäisen yms vahingossa, tai leikilläni puren liian kovaa, hän läpsäisee takaisin. Käytös siis kuin pienen pojan tasolla tämän suhteen? Ap [/quote] Siis puret liian kovaa?? Oiskohan vakka löytänyt kantensa. Olette varmaan 15-18 vuotiaita.  [/quote] :D Ei tarvitse olla aina niin vakava. Jos vaikka leffaa katsotaan yhdessä ja vierekkäin pötkötetään. Siinä samalla voi toista hipsuttaa, pussailla tai purra hellästi. Täällä päälle parikymppinen mimmi. Siellä varmaan se nelikymppinen av-mamma. Ap

[/quote]

Kyllä. Nelikymppinen, joka on jo oppinut eron näykkimisen ja puremisen välillä.

Vierailija
12/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet myös 'vahingossa' väkivaltainen.

Vierailija
13/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:19"]Sinähän olet myös 'vahingossa' väkivaltainen.
[/quote]

Olin tulossa juuri sanomaan samaa kaikki ap:n vastaukset luettuani

Vierailija
14/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa taas av! Kiitos teille joilta sain järjeviäkin vastauksia :)! Muillekkin toivotan hyvää kevään jatkoa!
Ap