Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastuuta on myös tehdä abortti

Vierailija
25.04.2015 |

Luin netistä aiheesta nuoret äidit tai teiniäidit. Todella moni heistä oli pitäny lapsen koska halusivat kantaa vastuun tapahtuneesta vahingosta. Olen eri mieltä. Vastuun kantamista on myös tehdä se abortti. Aivan käsittämätöntä, että hankitaan lapsi, kun ollaan vielä itse lapsia. Jos haluatte ottaa vastuun, tehkää abortti. On itsekästä tuoda lapsi maailmaan, jossa vanhemmat elävät sosiaalituilla ilman koulutusta ja joka sentti pitää laskea, että jos riittäisi tänään rahaa ruokaan. Jos abortti tuntuu niin kamalalta vaihtoehdolta, anna lapsi edes adoptioon. Voit antaa lapsellesi hyvät vanhemmat, joilla raha-asiat kunnossa. Aamen.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä solumöykky. Ihan hedelmöityksen ensipäivinä voisi niin sanoa. Kun alkio on kohdussa, se on kaukana möykystä. Ei se ole lapsi. Vauvakaan ei ole taapero. Taapero ei ole kouluikäinen jne. Mutta kyllä kohdussa oleva on ihminen. Abortti on vihoviimeinen homma. Ei se ole vastuunottoa. Vastuuta on pitää housut jalassa.

Vierailija
22/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:19"]Onko itselläsi lapsia? Ikäsi? [/quote] Kyllä on. Olen 32-vuotias. Ap [/quote] Onko omia? Miltä tuntuu trollailla? Asutko porvoossa?

[/quote]

Siis mikä aloituksessa oli trollia? Pitäisikö sinusta kaikki ei-toivotit lapset synnyttää? Miksi? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi.
[/quote]

Siksi että on jo lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:39"]

Kaikilla omat mielipiteet mutta jos olet abortin kannattaja, niitä tuskin kannattaa jakaa vauva -palstaalla.

[/quote]

ja syystä että...?

Vierailija
24/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:39"]Aina tämä solumöykky. Ihan hedelmöityksen ensipäivinä voisi niin sanoa. Kun alkio on kohdussa, se on kaukana möykystä. Ei se ole lapsi. Vauvakaan ei ole taapero. Taapero ei ole kouluikäinen jne. Mutta kyllä kohdussa oleva on ihminen. Abortti on vihoviimeinen homma. Ei se ole vastuunottoa. Vastuuta on pitää housut jalassa.
[/quote]
Kiitos mielipiteestäsi Irma, 43, viiden lapsen yksinhuoltaja äiti, jonka kaikilla lapsilla eri isät, yksi jopa musta.

Vierailija
25/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:39"]

Kaikilla omat mielipiteet mutta jos olet abortin kannattaja, niitä tuskin kannattaa jakaa vauva -palstaalla.

[/quote]

ja syystä että...?
[/quote]
Syystä paskamyrsky.

Vierailija
26/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä että abortin tekeminen on vastuun kantamista siinä missä lapsen pitäminenkin. mutta tämä asia ei liity mitenkään teiniäitiyteen. jokaisella on mahdollisuus onneksi valita mitä epätoivotun raskautensa kanssa tekee,  ja millaisen elämän itselleen haluaa. ei ketään voi pakottaa kumpaankaan vaihtoehtoon. 

Vierailija
27/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:19"]Onko itselläsi lapsia? Ikäsi? [/quote] Kyllä on. Olen 32-vuotias. Ap [/quote] Onko omia? Miltä tuntuu trollailla? Asutko porvoossa?

[/quote]

Siis mikä aloituksessa oli trollia? Pitäisikö sinusta kaikki ei-toivotit lapset synnyttää? Miksi? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi.
[/quote]

Siksi että on jo lapsi.
[/quote]
Äitinä ehkä ymmärtää ettei haluaisi oman lapsen elävän tasapainottomassa perheessä, jossa vanhemmat ovat murrosikäisiä.

Vierailija
28/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syntyy käsitys teiniäitien sossutuilla elämisestä? Itse sain lapsen 18-vuotiaana, juuri lukion päättymisen jälkeen. Vauvan syntymän jälkeen sain äitiyspäivärahaa, joka oli pienin mahdollinen, koska minulla ei ollut tuloja. Tämähän on yhteiskunnalle itse asiassa halvempaa kuin maksaa jonkun suuripalkkaisen äitiyspäivärahoja. Äitiys- ja vanhempainrahakauden jälkeen olin pari kuukautta kotihoidontuella ja aloitin opiskelun yliopistossa lapsen ollessa vähän yli yksivuotias. Opiskeluajan sain opintorahaa ja asumistukea niin kuin muutkin opiskelijat. Toisin kuin esimerkiksi työttömyyskorvauksissa, opintorahassa ei ole lapsikorotuksia. Nostin myös opintolainaa. Työskentelin opintojen ohella opintojen kahtena viimeisenä vuotena ja kesät tein luonnollisesti kesätöitä. Jouduin itse asiassa palauttamaan viimeisen 10 kuukauden opintotuet palkkatulojeni vuoksi. Tulorajassa ei huomioida perheellisyyttä. Valmistuin tavoiteajassa ja olen valmistumisen jälkeen ollut oman alani töissä taukoamatta pian kymmenen vuotta. Miten olen siis ollut lapseni kanssa taakaksi yhteiskunnalle? Mitään sossutukia en ole hakenut senttiäkään.

Vierailija
29/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:19"]Onko itselläsi lapsia? Ikäsi? [/quote] Kyllä on. Olen 32-vuotias. Ap [/quote] Onko omia? Miltä tuntuu trollailla? Asutko porvoossa? [/quote] Siis mikä aloituksessa oli trollia? Pitäisikö sinusta kaikki ei-toivotit lapset synnyttää? Miksi? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi. [/quote] Siksi että on jo lapsi.

[/quote]

Voihan sen abortoida. Mitä ajattelet siitä? Eli ei ole pakko sortua ottamaan sitä vastaan. Miksi ei-toivottu lapsi pitäisi synnyttää? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi. Toki OMALLE vahinkoraskaudelleen voi jokainen tehdä mitä tykkää, mutta jos nyt puhutaan toisten oikeuksista.

Vierailija
30/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:43"]Mistä syntyy käsitys teiniäitien sossutuilla elämisestä? Itse sain lapsen 18-vuotiaana, juuri lukion päättymisen jälkeen. Vauvan syntymän jälkeen sain äitiyspäivärahaa, joka oli pienin mahdollinen, koska minulla ei ollut tuloja. Tämähän on yhteiskunnalle itse asiassa halvempaa kuin maksaa jonkun suuripalkkaisen äitiyspäivärahoja. Äitiys- ja vanhempainrahakauden jälkeen olin pari kuukautta kotihoidontuella ja aloitin opiskelun yliopistossa lapsen ollessa vähän yli yksivuotias. Opiskeluajan sain opintorahaa ja asumistukea niin kuin muutkin opiskelijat. Toisin kuin esimerkiksi työttömyyskorvauksissa, opintorahassa ei ole lapsikorotuksia. Nostin myös opintolainaa. Työskentelin opintojen ohella opintojen kahtena viimeisenä vuotena ja kesät tein luonnollisesti kesätöitä. Jouduin itse asiassa palauttamaan viimeisen 10 kuukauden opintotuet palkkatulojeni vuoksi. Tulorajassa ei huomioida perheellisyyttä. Valmistuin tavoiteajassa ja olen valmistumisen jälkeen ollut oman alani töissä taukoamatta pian kymmenen vuotta. Miten olen siis ollut lapseni kanssa taakaksi yhteiskunnalle? Mitään sossutukia en ole hakenut senttiäkään.
[/quote]
Yllätys, että teiniäidit veti tästä herneen nenäänsä.

Vierailija
31/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:19"]Onko itselläsi lapsia? Ikäsi? [/quote] Kyllä on. Olen 32-vuotias. Ap [/quote] Onko omia? Miltä tuntuu trollailla? Asutko porvoossa? [/quote] Siis mikä aloituksessa oli trollia? Pitäisikö sinusta kaikki ei-toivotit lapset synnyttää? Miksi? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi. [/quote] Siksi että on jo lapsi.

[/quote]

Voihan sen abortoida. Mitä ajattelet siitä? Eli ei ole pakko sortua ottamaan sitä vastaan. Miksi ei-toivottu lapsi pitäisi synnyttää? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi. Toki OMALLE vahinkoraskaudelleen voi jokainen tehdä mitä tykkää, mutta jos nyt puhutaan toisten oikeuksista.
[/quote]

Siksi että toisen ihmisen tappaminen ei ole oikeen. Siinä menee toisen elämä.

Vierailija
32/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:43"]Mistä syntyy käsitys teiniäitien sossutuilla elämisestä? Itse sain lapsen 18-vuotiaana, juuri lukion päättymisen jälkeen. Vauvan syntymän jälkeen sain äitiyspäivärahaa, joka oli pienin mahdollinen, koska minulla ei ollut tuloja. Tämähän on yhteiskunnalle itse asiassa halvempaa kuin maksaa jonkun suuripalkkaisen äitiyspäivärahoja. Äitiys- ja vanhempainrahakauden jälkeen olin pari kuukautta kotihoidontuella ja aloitin opiskelun yliopistossa lapsen ollessa vähän yli yksivuotias. Opiskeluajan sain opintorahaa ja asumistukea niin kuin muutkin opiskelijat. Toisin kuin esimerkiksi työttömyyskorvauksissa, opintorahassa ei ole lapsikorotuksia. Nostin myös opintolainaa. Työskentelin opintojen ohella opintojen kahtena viimeisenä vuotena ja kesät tein luonnollisesti kesätöitä. Jouduin itse asiassa palauttamaan viimeisen 10 kuukauden opintotuet palkkatulojeni vuoksi. Tulorajassa ei huomioida perheellisyyttä. Valmistuin tavoiteajassa ja olen valmistumisen jälkeen ollut oman alani töissä taukoamatta pian kymmenen vuotta. Miten olen siis ollut lapseni kanssa taakaksi yhteiskunnalle? Mitään sossutukia en ole hakenut senttiäkään.
[/quote]
Yllätys, että teiniäidit veti tästä herneen nenäänsä.
[/quote]

Puolustautuminen käsittääkseni on ihan perusteltua ja oikeutettua, jos perustetta väitetään jonkun elävän sossutuilla.

Vierailija
33/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:39"] Kaikilla omat mielipiteet mutta jos olet abortin kannattaja, niitä tuskin kannattaa jakaa vauva -palstaalla. [/quote]  ja syystä että...? [/quote] Syystä paskamyrsky.

[/quote]

Mitä se sitten haittta? Ei minua ainakaan. Anonyyminä, ihan sama. Parempi vaan, kohta joku saa aivoverenvuodon, kun oikein raivostuu. SIis abortinvastustaja.

Vierailija
34/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Alkiota/sikiötä ei tapeta. Siinä estetään alkion/sikiön kehittyminen ihmiseksi.

Vierailija
35/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä jotakin kiistanalaista? Totta kai on vastuullista olla hankkimatta lasta. Abortti on aina hyvä ratkaisu.

Vierailija
36/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:19"]Onko itselläsi lapsia? Ikäsi? [/quote] Kyllä on. Olen 32-vuotias. Ap [/quote] Onko omia? Miltä tuntuu trollailla? Asutko porvoossa? [/quote] Siis mikä aloituksessa oli trollia? Pitäisikö sinusta kaikki ei-toivotit lapset synnyttää? Miksi? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi. [/quote] Siksi että on jo lapsi. [/quote] Voihan sen abortoida. Mitä ajattelet siitä? Eli ei ole pakko sortua ottamaan sitä vastaan. Miksi ei-toivottu lapsi pitäisi synnyttää? Kukaan ei ole vielä kertonut, miksi. Toki OMALLE vahinkoraskaudelleen voi jokainen tehdä mitä tykkää, mutta jos nyt puhutaan toisten oikeuksista. [/quote] Siksi että toisen ihmisen tappaminen ei ole oikeen. Siinä menee toisen elämä.

[/quote]

Eihän se haittaa. Pahempi on jos oma elämä menee vauvantulon takia huonoon suuntaan. 

Vierailija
37/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"]Samaa mieltä ap:n kanssa. Sitäpaitsi raskauden ollessa vasta alkuvaiheessa, se solumöykky ei ole vielä lapsi!
Kyllä tuntuu että nämä teinit jotka hankkivat lapsia, haluavat sen takia sen vauvan kun voi että se on niin söpö. Sitten kun vauva syntyy niin sitä ollaan työntämässä joka välissä mummolaan kun pitää kuitenkin päästä koko ajan ravaamaan baareissa jne. Eläisi sen nuoruuden silloin kun on tilaisuus ja hankkii lapset sitten. Sääliksi käy näitä teiniäitien lapsia.

Vastuullista ei todellakaan ole synnyttää lasta, jos ei ole itse siihen valmis henkisesti ja taloudellisesti.
[/quote]
Niinpä. Ja vuosikymmenien mittaan oon saanu tai joutunut näkemään useita perheitä joissa tein tullut raskaaksi ja päättänyt pitää lapsen ja vannonut että me se itse lapsen isän kanssa hoidamme teidän ei tarvitse meidän lasta hoitaa eikä elättää. Totuushan ei tule teinin suusta. Isovanhemmat on sitten enemmän tai vähemmän olleet ne ensisijaiset vanhemmat kun teinivanhempien mieli on niin häilyvä ha yleensä se isä häipyy jonnekin hokemaan sitä kun sa....na kun pitää jotain v...un elareita ämmälle maksaa. Iloahan uusi lapsi tuo mutta kyllä se ei-toivottu teinivanhemouwn lapsi on koko lähisuvun riesa.

Vierailija
38/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lestadiolaisetkaan välitä, jos/kun koko perheen elämä menee vauvojentulon takia huonoon suuntaan. Sama abortinvastustajilla ajatus.

Vierailija
39/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Miten sen voi tehdä tappamatta?

Vierailija
40/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Miten sen voi tehdä tappamatta?
[/quote]
Ei siinä ole ihmistä, jonka voisi tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä