Onko paikalla joku, jolla on diagnosoitu ADD?
Mitä oireita sinulla oli? Mikä sai sinut hakemaan apua? Mitä kautta hait apua? Ja erityisesti kiinnostaisi tietää, kuinka sait diagnoosin eli mihin lääkäri lähetti sinut ja miten tutkittiin ja kauanko kesti saada lopullinen diagnoosi? Tahtoisin tietää, koska minulla epäillään olevan ADD. Anteeksi sekava teksti :)
Kommentit (4)
Minulla adhd. Sekä keskittymis ja ylivilkkaus. Käytän dekstroamfetaa ja rauhouttanut paljon. Kouluja en ole saanut käytyä ja peruskoulukin jäi kesken. Aika paljon on haittaa kyseistä sairaudesta.
M20
Varasin ajan yksityiselle neurologille. Sieltä sitten neuropsykologisiin testeihin. Uudelleen neurologille joka asetti diagnoosin. Minulla oli mm.paljon keskittymisvaikeuksia. Prosessi kesti 3 kk.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:44"]Varasin ajan yksityiselle neurologille. Sieltä sitten neuropsykologisiin testeihin. Uudelleen neurologille joka asetti diagnoosin. Minulla oli mm.paljon keskittymisvaikeuksia. Prosessi kesti 3 kk.
[/quote]
Niin ja minulla ADHD. Ei juurikaan haittaa elämääni. Lääkkeitä käytän satunnaisesti. Olen perheellinen ja työelämässä.
N33
Eikö ketään? :(