voxra mielialalääke
Kertokaa kuinka nopeasti kyseinen lääke on teillä vaikuttanut?
Kommentit (10)
Se ei toimi kaikilla. Vaikuttaa dopamiiniin ja noradrenaliiniin. Esim. minulla on (ilmeisesti) jo valmiiksi dopamiinin ylituotantoa joten Voxra ei tuntunut missään. Nyt olen käyttänyt Venlaflaxinia ja toimii ihan ok. Toisaalta, minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja ehdä pääsen vielä joskus kaikista lääkkeistä eroon.
Minä olen käyttänyt 2 kk, enkä ole mitään mullistavaa vaikutusta huomannut. Alkuun oli virkeämpi olo, sitten meni jo levottomuuden puolelle. Vähensin takaisin 150 mg:aan. Harkitsen rinnalle pientä määrää Ssri-lääkettä. Harmi, odotukset olivat korkealla.
Sillä kestää. Mulla alkoi vaikuttamaan pikkuhiljaa neljännen kuukauden jälkeen ja olen elämäni kunnossa.
Kaveri vetänyt tuota kyseistä nappia naamaan 6 kk ja on lihonut 12-13 kiloa. Entistä masentuneempi lihomisen takia kun mikään ei mahdu enää päälle. Verikokeissa pitää käydä usein tarkistuttamassa maksa-arvot koska tuo lääke vissiin saa maksan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri vetänyt tuota kyseistä nappia naamaan 6 kk ja on lihonut 12-13 kiloa. Entistä masentuneempi lihomisen takia kun mikään ei mahdu enää päälle. Verikokeissa pitää käydä usein tarkistuttamassa maksa-arvot koska tuo lääke vissiin saa maksan sekaisin.
Kuinka SÄ tiedät mitä frendis vetää?
Ihme on, jos joku tuolla napilla onnistuu lihomaan. Oma vika, jos lappaa muonaa sisään kaksnepasepa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt 2 kk, enkä ole mitään mullistavaa vaikutusta huomannut. Alkuun oli virkeämpi olo, sitten meni jo levottomuuden puolelle. Vähensin takaisin 150 mg:aan. Harkitsen rinnalle pientä määrää Ssri-lääkettä. Harmi, odotukset olivat korkealla.
Niitäkö voi käyttää samanaikaisesti?!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:35"]Kertokaa kuinka nopeasti kyseinen lääke on teillä vaikuttanut?
[/quote
itselläni 3 viikkoa kyttöä ja olo vain pahenee