Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä tavallako Finnair tosiaan aikoo houkutella lisää lentomatkustajia? Lentovarausten hallinta on netissä bugittanut jo ainakin kuukauden ja

Vierailija
05.01.2022 |

asiakaspalvelu-chattiin olen ollut nyt jonossa 2 tuntia.

Ihan hel*etin hieno asiakaskokemus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään se toimii: tänään julkistetut joulukuun luvut kertoo että matkustajien määrä nousi marraskuusta 20% ja on jo yli 600000 kuukaudessa.

Ehkä kansa saa sitä, mitä on halunnut?

Vierailija
2/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten noiden bugien korjaaminen voi olla niin vaikeata? Siellä on tämä teksti ollut jo pitkään, siis ainakin kuukauden. "Mahdollisimman pian", just joo...

"Osa lentojen muutospyynnöistä ei tällä hetkellä onnistu teknisen vian vuoksi. Tutkimme asiaa ja teemme parhaamme korjataksemme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti it-osaaminen potkittiin pihalle ja loput on lomautettuina. 

Vierailija
4/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään pääsit jonottamaan. Minä joulun alla yritin päästä chattiin. Kesti 13 tuntia, aina vain heitti suoraan ulos ja "kokeile myöhemmin", onnistuin vasta klo 1 yöllä. Kysymys ei ollut mistään koronaan liittyvästä kysymyksestä vaan lisäpalvelusta, jota ei pysty ostamaan suoraan Finnairin sivuston kautta tms.

Vierailija
5/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne olevinaan ovelia, kun "vika" estää muutokset ja chattiin on tuntien jono, niin liput jää muuttamatta ja joutuu ostamaan uudet liput?

Vierailija
6/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne olevinaan ovelia, kun "vika" estää muutokset ja chattiin on tuntien jono, niin liput jää muuttamatta ja joutuu ostamaan uudet liput?

Tää oli mun miesystävän arvaus. Hän on tuotantotalouden inssi.

Vierailija
7/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä oikeasti hämmästyy siitä, jos jostain saa hyvää asiakaspalvelua!

Esim. tilasin yhdestä saksalaisesta verkkokaupasta tavaraa. Asiakaspalvelu vastasi sähköpostiin noin viidessä minuutissa ja tilauspäivän iltana tuli jo viesti, että tavara on lähtenyt ja mukana oli seurantakoodi.

Tällaista asennetta enemmän, kiitos!

Vierailija
8/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut 3 tuntia jonossa...

Vierailija
9/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen ollut 3 tuntia jonossa...

Tuo teksti "Odota hetki, sinua palvellaan pian" alkaa jo tässä vaiheessa tuntua hieman harhaanjohtavalta.

Vierailija
10/10 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 4 tuntia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi