Mikä kännykkä nyt kuuluu hankkia?
Vai puhutaanko enää edes kännyköistä? Tämä kohta entinen on joku menneen talven lumia. Puoli sokea kaipaisi vähän isompia kirjaimia, joilla kirjoittaa. Toisaalta mitään hirvittävän isoa en halua, eivät mahdu Vuittoneihini kun ei ole ollut varaa ostaa kovin isoja.
Kommentit (17)
Itellä ollut kaksi Sonya jo reilun vuoden, ekat älypuhelimeni. Hyviä ovat, ei ole ollut ongelmia. Nythän noita on ruvennut näkymään enemmänkin.
Mulla on ikivanha nokialainen, jonka meinasin käyttää loppuun. Sen jälkeen on kai pakko hommata Lumia. Toivottavasti en tartte vielä vuosiin uutta.
Mulla on iPhone 4s ja tykkään kyllä tosi paljon. Aiemmin mulla oli Samsung jokujoku ja se vaan tuhoutui ihan normaalissa käytössä. :D en tykkää samsungeista, ne on jotenkin sellaisia halvanoloisia muoviläpysköitä. Mutta niissäkin on puolensa, kannattaa miettiä mikä itselle on tärkeää siinä puhelimessa ja tehdä vertailua.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]Vai puhutaanko enää edes kännyköistä? Tämä kohta entinen on joku menneen talven lumia. Puoli sokea kaipaisi vähän isompia kirjaimia, joilla kirjoittaa. Toisaalta mitään hirvittävän isoa en halua, eivät mahdu Vuittoneihini kun ei ole ollut varaa ostaa kovin isoja.
[/quote]
Hoida kirjoittelut tabletilla. Parhaat vuiskaanmenevät saat applelta ja samsungilta. Kännyköillä ei tekstiä näe näpyttää silloin kun näkö harittaa.
AP, opettele ajattelemaan itsenäisesti sekä ottamaan selvää muualta kuin vauva-palstalta. Kiertele liikkeissä, kysele ja vertaile. Lue myös, mitä netissä sanotaan. Ota kierrokselle joku asioista perillä oleva mukaa, jos et luota omaan älliisi.
Applet on ylihinnoteltua roskiskamaa. Semmosilla haloilla mitään ei oikeesti tee.
Ota joku vähemmän yleinen merkki niinkuin Sony tai LG. Hyviä puhelimia.
Nimihirviö Sony Xperia Z3 compact voisi olla sopiva. Se taitaa olla myös minun seuraava puhelimeni.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:28"]
AP, opettele ajattelemaan itsenäisesti sekä ottamaan selvää muualta kuin vauva-palstalta. Kiertele liikkeissä, kysele ja vertaile. Lue myös, mitä netissä sanotaan. Ota kierrokselle joku asioista perillä oleva mukaa, jos et luota omaan älliisi.
[/quote]
"Ajattele itsenäisesti, äläkä kysele. Ota joku muu tekemään päätökset." Päivän logiikkapalkinto sulle, taukki! On sulla vaikeaa, kun ihmiset kyselevät muitten kokemuksista keskustelupalstoilla ja kuulevat asioista, joista ei omalla tuttavapiirillä ole kokemusta. Pitäisikö sun nyt mennä lepäämään, kun on päivän ärripurri-kiintiö jo käytetty ihan alkuiltapäivästä? Varmaan rankkaa olla sinä (vielä pahempaa olla joku "läpipiiristäsi").
Ihmiset jakautuu applejengiin ja samsungjengiin. Itse kuulun jälkimmäiseen :D
Apple on alkanut menettää suosiotaan kalliiden hintojen ja paskan akunkeston ja muiden vikojen vuoksi. Ihmiset alkaneet siirtyä Sonyyn ja Samsungiin. Itsellänikin on iphone 5s ja tämän jälkeen kyllä siirryn Samsungin Alpha sarjaan..
Mulla on lumia. Sydän. Sydän. Sydän. Halpa. Kätevä. Kivan näköinen.
Lumiat ei taida nyt olla kovaa huutoa, who care?
Motorola. Tuki ja asiakaspalvelu pelaa. Hinta murto-osan malleista jotka ovat teknisesti samalla tasolla.
Mulla joskus iPhone 4. Siirryin siitä Samsungiin ja olen tykännyt näistä enemmän. Eka oli Samsungin S5, nyt ostin Samsung S6 Edge 128Gt. Tällä varmaan pärjää nyt (kunnes tulee uus ja himo siihen ;) )