Yritin kertoa yksinäisyydestäni äidille ja näin siinä kävi
Aina sanotaan että ongelmista puhuminen auttaa mutta ei siitä tule kuin paha mieli. Yritin puhua äidille yksinäisyydestäni ja siitä että olisi kiva kun edes joskus saisi jotain vastakaikua ihmisiltä, kun nyt olen aina vaan itseni kanssa eikä mikään johda mihinkään vaikka yritän puhua ihmisille ja olla mukana jutuissa. Äiti sanoi siihen sitten että tuo on narsismia, että narsistit aina haluavat huomiota itselleen ja tekemisilleen. Äitini mukaan olen siis narsisti kun en jaksaisi tätä loputonta yksinäisyyttä.
Olipa kiva kuulla. Että tästähän on sitten hyvä jatkaa, uskoa ihmisten mukavuuteen ja empatiaan ja uskoa että minullakin on jotain annettavaa ihmisille?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:02"]
Äitisi oli ikävä. Toivon, että löydät ystäviä
[/quote]
Kiitos. Minäkin toivon ja jatkan kyllä yrittämistä, nyt on vaan mieli maassa. ap
Aina eivät vanhemmat pysty vastaamaan jälkikasvunsa tarpeisiin. Omalla kohdallani se on äidin sijaan isä. Se vaan tuntuu viiltävältä, kun tajuaa sen tosiseikan, että on 'yksin' ja omillaan maailmassa ja itse pitää pärjätä ja luoda oma polkunsa. Toivottavasti löydät rinnallesi hyviä ystäviä jakamaan ilon ja surun hetkiä!
Äitisi oli ikävä.
Toivon, että löydät ystäviä