Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vaaleahiuksinen nainen tänään kahvilassa Jyväskylässä

Vierailija
24.04.2015 |

Anna anteeksi että tulin neuvomaan sinua ja kommentoin ikävästi syömistottumuksiasi :( Olet oikeassa, asia ei minulle kuulu, mutta tunsin vilpitöntä huolta sinusta, kun kannoit pöytääsi useamman kahviherkun. Olen ajatellut että paras tapa auttaa olisi herätellä ihmisiä huomaamaan miten epäterveellisesti he syövät. 

Loukkaannuit sanoistani, ja ymmärrän sen hyvin. En olisi saanut puuttua yksityisasioihisi. Lupaan, että en enää koskaan kommentoi toisten syömisiä. En ennalta osannut arvata miten tylyiltä kommenttini voivat kuulostaa. Joten jos sinä vaaleatukkainen, punahuivinen nuori nainen satut lukemaan tämän viestin, anna anteeksi. Nöyrimmät pahoitteluni. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoa töksäytit noin tuntemattomalle kahvilassa!? Ei viddu... nyt olen kuullut kaiken X(

Vierailija
2/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes ärsyttämään kun se kaatoi torttuja housun kauluksesta sisään ja paineli ja puristeli niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:04"]

Rupes ärsyttämään kun se kaatoi torttuja housun kauluksesta sisään ja paineli ja puristeli niitä.

[/quote]

Ja varmaan myös piereskeli ja röyhtäili isoon ääneen!

Vierailija
4/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Oikeastiko teit noin?

Vierailija
5/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:22"]

[/quote]

Tiedustelin ystävällisesti mahtaako hän tietää millaisen insuliinipiikin kyseiset herkut aiheuttavat. Olen itsekin ollut pyöreä ja tiedän miten vehnäsokerileivokset kertyvät erityisesti keskivartaloon :/ Vasta jälkeenpäin tajusin että saatoin kuulostaa tylyltä, mikä ei missään nimessä ollut tarkoitus.

ap

Vierailija
6/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:22"]

[/quote]

Tiedustelin ystävällisesti mahtaako hän tietää millaisen insuliinipiikin kyseiset herkut aiheuttavat. Olen itsekin ollut pyöreä ja tiedän miten vehnäsokerileivokset kertyvät erityisesti keskivartaloon :/ Vasta jälkeenpäin tajusin että saatoin kuulostaa tylyltä, mikä ei missään nimessä ollut tarkoitus.

ap
[/quote]

Mikä ihme sinusta teki maailmannavan?! Nyt katse peiliin. Miksi pilata tytön päivä? Mitä oikein odotit? Että tyttö olisi tullut halaamaan kiitokseksi tästä viisaudesta, heittänyt leivokset roskiin ja istunut kanssasi mussuttamaan porkkanoita? Vai teitkö tempun vain sen takia että saisit itsellesi mielihyvää kun saat jakaa ylintä ravintoviisauttasi tietämättömille?

Vierailija
7/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet aivan helvetin ääliö. Älä tunge nokkaasi toisten asioihin.

Vierailija
8/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:22"]

[/quote]

ap
[/quote]

Mikä ihme sinusta teki maailmannavan?! Nyt katse peiliin. Miksi pilata tytön päivä? Mitä oikein odotit? Että tyttö olisi tullut halaamaan kiitokseksi tästä viisaudesta, heittänyt leivokset roskiin ja istunut kanssasi mussuttamaan porkkanoita? Vai teitkö tempun vain sen takia että saisit itsellesi mielihyvää kun saat jakaa ylintä ravintoviisauttasi tietämättömille?
[/quote]

Lisäyksenä että tietysti leivokset ovat epäterveellisiä mutta ei ole tuntemattomien tehtävä huomauttaa asiasta vaan korkeintaan tytön lähimmäisten.

Vierailija
9/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:22"]

[/quote]

Tiedustelin ystävällisesti mahtaako hän tietää millaisen insuliinipiikin kyseiset herkut aiheuttavat. Olen itsekin ollut pyöreä ja tiedän miten vehnäsokerileivokset kertyvät erityisesti keskivartaloon :/ Vasta jälkeenpäin tajusin että saatoin kuulostaa tylyltä, mikä ei missään nimessä ollut tarkoitus[/quote]

Ei, et vaikuttanut tylyltä vaan niin saatanan urpolta. Ei kukaan normaali noin tee. Samaa tasoa olisi käydä sanomassa mustalle miehelle lounasravintolassa että bte hei tiesitkö että sun ei kannata käyttää aurinkovoidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi