Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron puolesta ja vastaan G

Vierailija
24.04.2015 |

Haluan otannan tietyn käyttäytymistyypin parisuhdekykeneväisyydestä ja tämän nykysuhteen jatkuvuuden näkymästä. Olen pohtinut ja pohtinut erotakko vaiko eikö joten päätin listata tänne suhteessa häiritseviä asioita.

Enää ei läheisille avautuminen auta, he jäävät vain yhden annetun tiedon ja mielenkuvan varaan mielipiteensä kanssa. Samoin tosin tulee käymään tässäkin kun olen asiasta ainoana oman puoliskonsa kertovana osapuolena, noh, anyhow.

Yhtenä päivänä tuntuu siltä ettei erota missään nimessä, toisena siltä että mitään muuta vaihtoehtoa ei ole edes olemass kuin ero.

Eli listaan:
-Mies kutsuu puhekielessä laspiani kusipäiksi jos joku asia ei miellytä
-kommentoi esim tänään leiriltä palanneelle pre teenagelle ruokapöydäss miten järkyttävän kamala pojan tukka on
-Ylimääräiset liikkeet häiritsee, jos tullaan vessaan väärään paikkaan pe iltana kun hän viettämässä bisse/elokuva tiesmitä iltaa
-lapset ei saa tarjota kavereilleen meidän kotona hänen mielestään välipalaa, tai hän ei ainakaan sitä maksa (kyseessä tyyliin leipä, ja tämä on vastavulroista toimintaa)
-jankuttaa jatkuvasti miten eläminen tulee hänelle kalliiksi
-saattaa kavereitaan kutsua seurueessa ihan pokkana läskeiksi
-sanoi tänöän ettei hän kerro kenelllekään että minä/vaimoke on lihonnut
-

No tossa ekat mitä tulimieleen. Omia paska idiootteiluakin on varmaan aika riittämiin, sain taas kuulla miten mulkku olen kun en hyväksy ruokapöydässä lasten tukkien haukkumista ja kusipääksi kutsumista jos ei heti pura leirikamoja tai kata samantien ruokapöytää kun käsketään.

Oon niin taas nyt täynnä tota mulkkua, oli 19:45 mennessä vetäny 11 bisseä tosiaan. Alkaa vaikuttaa ihan alkkikselta. Jutut pahenee kun känni ja lapset kyselee et mikä tolla taas on.

Aivan jäätävää.
Oikeastaan se galluphomma on ennemminkin sitä et miten mä teen, kyl tää taas kirjoittaessa vahvistuu et miten mä teen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistilta. Läheisesi ovat oikeassa. Jätä se sika. Ihan oikeasti. Elämäsi on onnellisempaa ilman tuollaista pihiä ja itsekästä törkyturpaa. 

Vierailija
2/7 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko oikeesti narsisti?
Suhteen alku tavalmaan viittaisi siihen, oli nimenomaan sydämiä hiekkaan piirtelevä, lasten kanssa leikkivä, kynttiläillallisia järkkäilevä mies.
oon kuullu puheista miten haukku ex vaimokettaan täysin hulluksi monin suhtein.
alkaa hieman valkeamaan mistä vois johtua se että exäkin on ollut mulkku..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään häntä lohduttelin, kävin lääppimässä kun oli yht äkkiä ihan vetäytyvä. En tajunnut että ehkei halunnutkaan olla sellainen mitä esitti leikkineen ja intoineen. Oli jäätävän outoa. Kun lopetin tän ylimääräisen lepyttelyn, jolle ei siis koskaan ollut aihetta, hän on ollut sitä mieltä että häntä ei rakasteta ja että ei ole kokenut koskaan näin kylmää parisuhdetta.
(40v mies, vain yksi 4v suhde takana josta lapsi)

Vierailija
4/7 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös erittäin pihi mies. Ihan nolouteen asti. Jos on tullut kutsua lounaalle perheeltä, tämä mies ensimmäisenä kyselee kuka maksaa että mitä voi tilata. Hävettää niin vitusti tollanen!

Vierailija
5/7 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesatkaa ny mun ajatuksia!

Vierailija
6/7 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollu myös alusta asti salaisuuksia, nussi työpaikkansa sihteeriä samaan aikaan kun alettin seurusteleman. Mies niin pälli että puhuu itseään pussiin. Varmaan kalja sumentanut aivot..
tää kaikki slevis myöhemmin. Oli vielä käyny tän muijan kanssa risteilemässä oikeen eron merkiksi meidän suhteen aikana.
Miks mä edes mietin et pitäiskö erota???

Vierailija
7/7 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös jaksanu syyllistää mua siitä kun tönin häntä, laittoi mut jäätävään pakettiin, pää sarvilla sen jälkeen ja kaikki paikat klommoilla. Et mä olin sd kauhee ja mun käytös aiheutti hänelle traumoja, vaikka samaan rahaan sit pääsi ite kuristamaan ja vääntelee mun raajoja väkisin. Mut ei ku häneltä meni paita rikki, ikuisuuksia ottaa asiaa esiin miten hullu olin kun kävin hänen kimppuun ja tönäsin. Tää jatkuva syyllistäminen nkmenomaan tästä vaikeasta asiasta on saattanj viedä mut tilaan jossa koen liikaa syyllisyyttä tän suhteen jatkumisen kannalta. Tää on kimittäi. Aina sama juttu mikä tulee esiin, vaikken ite tehny oikeastaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän