Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana oma viikonloppu ilman perhettä! =)))

24.04.2015 |

Harvinaista huvia, olen yksin sunnuntai-iltaan asti. Nautin ja rakastan jokaista hetkeä, mutta mitä tekisin?

Perheen lähdettyä laitoin saunan lämpiämään, köijäsin sinne cd-soittimen ja saunoin musiikkia kuunnellen (salainen toiveeni vuosien takaa), olen tanssinut Kasimirin Vadelmaveneen tahtiin (tuokin salainen haave, mistä kukaan ei luojan kiitos tiedä), grillasin ulkona makkaraa yksin (kerrankin hiljaista) ja nyt mietin mitä muuta..Kamala elämännälkä..

Saattaa vaikuttaa hyvinkin tylsältä, mutta tosi luksusta mulle laittaa näin "elämä risaseksi ilman vastuuta mistään"

Ehdotelkaa jotain, ei kuitenkaan baaria tai muuta vastaavaa. Huomenna menen syömään ja käyn terassilla kaljalla. Kunnon irtiotto arjesta..=)))

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ikävä sitten tuli..

Ihana päivä ollut yksin; kävin syömässä ja terassilla oluella, kuleskelin kaupoilla ja kävin kirjastossa muuten vaan.. katselin Frendejä netflixistä, kuuntelin musiikkia ja lämmitin saunan. Illalla musiikkia kovaa ja muutama puhelu kavereille.

Mutta ei tämä kuitenkaan ehkä olis minun elämää. Alkuillasta mietin, että tässä vaiheessa oltais just tultu saunasta koko konkkaronkka, kamala härdelli olis iltapalojen ja lauantaisipsien kanssa, kuka saa katsoa avaraa luontoa? Kuka pelaa missäkin? Kelle sohva varattuna ja kuka lähtee ulos ja milloin on kotiintulot, iltasuukot, halit, nukkumaanmenoista tappelut ja nalkutukset, jajajajaja...

Kiva viikonloppu ollut, mutta ihana kun tuo lauma tulee huomenna takasin..=))

Vierailija
2/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa, kuulostaa siltä mistä mä unelmoin!! Mä menisin vielä kävelylle jos on hyvä ilma ja ottaisin kirjan mukaan. Katselisin vanhoja valokuvia ja kuuntelisin lempimusiikkiani. Ehkä menisin illalla yksin leffaan katsoon jonkun chick lit leffan. Nauti olostasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petasin pedin sitten olkkarin sohvalle..=) Kuuntelen/katselen hyvää musiikkia menemättä nukkumaan ollenkaan..Kunhan vain nukahdan paikalleni..=)

Vierailija
4/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samantapainen viikonloppu tiedossa. Mies ja lapset lähtivät viettämään laatuaikaa mummolaan ja minä jäin kotiin. Voi kuinka ihanaa onkaan saunoa ja istua ulkona kevät iltana rauhassa! Kävin äsken pitkällä kävelyllä. Suosittelen samaa, sillä mukava oli lenkkeillä hämärässä lintujen laulaessa. 

Tänään ajattelin tehdä itselleni ison kulhon popcorneja ja katsella jonkun romanttisen elokuvan. Miestä, kun ei saa mukaan sellaista katsomaan. Tästä täytyy nauttia! Minäkin otan huomiselle ja sunnuntaille ideoita vastaan. :)

Vierailija
5/8 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi joskus tuollainen mahdollisuus olla yksin, niin siivoaisin aluksi vähän. Sitten juurikin saunoisin, soittaisin pianoa (ja laulaisin korkealta ja kovaa), katsoisin televisiosta kaikkea hömppää, söisin rauhassa (en tuhlaisi aikaa ruuan laittoon), tekisin pihahommia, siivoaisin vaatekaappini, laittaisin myytävää huutonettiin, hyppelisin hassusti, puhuisin itsekseni ja pyöräilisin pitkän lenkin :)

Vierailija
6/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sohvalla herkkuja.

Vierailija
7/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua oikein hyvin! Hyvää viikonloppua. :)

Vierailija
8/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Lapsi 9kk. Mietin monesti että mitä mahdoinkaan tehdä ennen kaikella sillä vapaa-ajalla mikä oli... ei kai se tuntunut nuun hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä