Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-25 on vaikea ikä...

Vierailija
24.04.2015 |

Tai en mä tiedä milloin tää loppuu, koska kaikki kasvaa aikuisiksi? Mä oon nyt 21v ja tuntuu että osa kavereista (kaverit pääasiassa 20-24v) on jo aikuisia; kihlautuu, menee naimisiin, perustaa perheitä ja loput on sitten vielä ihan toivottomia teinejä; ei tiedä mitä tekee elämällään, riekkuu baareissa umpitunnelissa, kehittää draamaa pienimmästäkin asiasta..... aaaaarrh! Itse kuulun tuohon ensin mainittuun ryhmään.

Nyt kuitenkin olen piiiiiitkästä aikaa lähdössä ulos kavereiden kanssa (näiden viimeiseen ryhmään kuuluvien) ja huoh.. tekisi mieli peruuttaa. Sovittiin tapaavamme yhdellä näistä kavereista, ja mennään sitten porukalla kaupungille. Minun mielikuvani illasta: Otetaan yhdet tai kahdet siinä hänen luonaan ja sitten mennään (noin 21-22 aikaan) kaupungille johonkin "pubiin" istuskelemaan ja juodaan siinä vielä yhdet tai kahdet ihan rauhassa ja puolen yön aikaan suunnataan clubille/yökerhoon/baariin... what ever :D   

Mutta näin ilta näillä näkymin menee: Mennään hyvissä ajoin tähän kavereille, riipastaan hirvittävät kännit koska baarissa juominen on niin kallista, hoiperrellaan kaupungille klo 23, käydään juomassa yhdet nopeat jossain ja puolilta öin baariin (jos päästään sisään)... 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖ pitäiskö hommata kavereita kenen kanssa viihtyy ja on samoja mielenkiinnon kohteita, eikä täällä valittaa. Ja ei kai yksi tuollainen reissu vuodessa pahaa tee, antaa niitten kavereiden harrastaa tuota vaikka sitten joka vkloppu. Ja ei sun ole pakko juoda jos et halua tai juot vaan muutaman ja lähde vaikka himaan enne yökerhoa. Miksi teet jotain sellaista mistä et tykkää? Jos olet niin aikuinen kuin väität niin osaat kieltäytyä sellaisesta mitä et halua tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän