Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudun tyylikkäästi?

Vierailija
24.04.2015 |

Haluaisin pukeutua tyylikkäästi ja sillai rennon asiallisesti kuten suomenruotsalaiset. Mitä mä laitan päälle? Jotain sinistä navy henkistä? Mitä materiaalia? Koetan aina pukeutua tyylikkään rennosti ja sit kuitenkin näytän ihan liian "erikoiselta" tai kulahtaneelta! Help mii!! Mitä mä ostan kaappiini ja laitan päälleni?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeastaan ymmärrä, miksi ihminen, jolla on oma tyyli haluaa muuttua persoonattomaksi... Itse olisin vain iloinen, jos erottuisin massasta.

Vierailija
22/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:28"]

Tummanruskeat hiukset, pitkä polkka ja etuhiukset. Aika perus :) ja olen muutoinkin aika keskiverto: normaalivartaloinen 163cm. Iho on hyvässä kunnossa. Silmälasit. Ihan tavallinen. Mutta jotenkin aina huomaan olevani liian rock, vaikka en halua.

ap

[/quote]

mitkä jutut tekee sun tyylistä rockin? ootko töissä jossain sellaisessa paikassa, jossa ihmiset tyypillisesti pukeutuu hillitysti vai miksi haluat muuttaa tyyliäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kenkiäkin kannattaisi miettiä? Ainakin Gabor ja Vagabond tekee sellaisia neutraalin näköisiä kenkiä.

sitten ei kannata meikata liikaa, esim. kirkkaanpunaista huulipunaa, jossei ole ihan varma värisävyistä ym.

Vierailija
24/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset kauluspaidat ovat maailmankaikkeuden paras keksintö. Mutta niitä on erilaisia, ja omalle kropalle sopivia erityyppisiä pitää metsästää. Mutta kun löydät hyviä, osta samantien 3 kpl hinnasta riippumatta. Niillä asiallistaa asun kuin asun hetkessä. 

Minulla on varastossani joustavia, kapeita malleja ja ylikokoisia läpikuultavia, käytän kapoismalleja kaiken kanssa jakun tai neuleen kanssa ja niitä ylisuuria lemppareitani aluspaidan ja kapeiden housujen kanssa. 

Jalkaan sopivat, mukavat korkkarit ovat myös hyvä perusta asiallisen näköiselle pukeutumiselle. Sovita itsellesi sopiva korkeus ja malli. Paitis, farkut ja tennarit näyttää nuorelta, paitis, farkut ja korkkarit asialliselta. 

Osta joku ihana, laadukas huivi, sillä voi asustaa monia asuja ja on klassisempi kuin kimaltava koru. 

Ja muista pitää persoonallisuutesi. Itse olen aina saanut positiivistä kommenttia siitä, että vähän rikon normeja hyväksytyissä rajoissa ja esim. vapaamuotoiseen tapaamiseen tulen huppari sen kauluspaita-asun päällä... olen kuulemma helpommin lähestyttävän ja vähemmän pelottavan näköinen. :)

Vierailija
25/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tiukat pillimalliset tummansiniset farkut, ruskeat laadukkaat ballerinat, vaaleansininen paitapusero ja koruksi helmirannerengas, ehkä joku ohut hopeaketju jossa pieni koriste. 

Meikiksi meikkivoide, puuteri, harmaa ripsiari ja vaalea huulipuna. Ei muuta.

Jos edelleen näytät liian rockilta, olet tatuoinut naamasi tai vastaavaa 

Vierailija
26/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tää onkin outoa. Tunnen olevani liian erottuva ja tyylitön muitten seurassa, vaikka mulla on ihan oma tyyli ollut aina. pidän tosiaan punaisesta mutta käytän sitä lähinnä huiveissa, koruissa, pienissä yksityiskohdissa. meikki on hillitty. kai mulla on vain joku ikäkriisi, että pitäisi olla tyylikkäämpi ja hienostuneempi :)

ap

Vierailija
27/32 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä miettiä tyyliasioita, että tulee joku silmä sille, mitkä jutut vie tyyliä rokimpaan tai retroon suuntaan ym. sitten voi tarvittaessa olla hillitty ja tarvittaessa rock :) minua kyllä askarrutta millaisessa seurassa liikut, kun kaikki pukeutuu noin? oletko esim. pankissa töissä?

Vierailija
28/32 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä vakuutusalalla. toimistotyö.

ap

Vierailija
29/32 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen jos kerran poikkeat massasta

Vierailija
30/32 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:28"]

Tummanruskeat hiukset, pitkä polkka ja etuhiukset. Aika perus :) ja olen muutoinkin aika keskiverto: normaalivartaloinen 163cm. Iho on hyvässä kunnossa. Silmälasit. Ihan tavallinen. Mutta jotenkin aina huomaan olevani liian rock, vaikka en halua.

ap

[/quote]

Sinähän voit olla värianalyysissa talvi jolle eivät edes sovi murretut värit. 

Vierailija
31/32 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai viileä kesä. Sama juttu murrettujen värien kanssa.

Vierailija
32/32 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:19"]

Tai viileä kesä. Sama juttu murrettujen värien kanssa.

[/quote]

mitä tarkoittaa?? Että ei ees sovi mitkään harmaat ja navyt vai mitkä? Punainen syystäkin mun juttu?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän