Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mies lähentelee vuosien seksittömyyden jälkeen

Vierailija
24.04.2015 |

Seksiä ei ole ollut sitten juhannuksen 2009.
Alkuun yritin tehdä alotteita, mutta mies torppasi ne aina jonkun tekosyyn varjolla, milloin särki pää, milloin väsytti tai ei vain ollut sillä tuulella.
Joten lopetin alotteiden tekemisen, ajattelin että kai mies sitten lähestyy itse kun haluaa. No meni viikkoja, kuukausia, vuosia... Luovutin ja olen jo tottunut täysin seksittömään elämään. Puran seksuaalisen energian urheiluun ja muihin harrastuksiin.
No... Tänään sitten mies lähetti töistä pervon viestin. Meinasin pudota tuolilta ja ajattelin että on mennyt vähintäänkin väärään numeroon, joten en vastannut ja aloin jo miettiä pettääkö mies minua.
Kotiin päästyäni mies sitten kysyi että miksen vastannut hänen viestiinsä. Sain sopertettua jotain siitä että olin mielissäni, mutta hämmentynyt.
Nyt ilta on mennyt siten että mies on kokoajan yrittänyt enemmän tai vähemmän lähennellä minua. Pelottaa! Vaikka tietysti olen iloineen mutta onhan tämä nyt outoa. Ei ole edes ottanut olutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti!!
Ehkä se sai jonkun itseään vaivanneen asian (potenssiongelma tai henkinen juttu) kuntoon. Kurjaa että jouduit olemaan noin kauan ilman seksiä....

Vierailija
2/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pitkä sivusuhde loppunut?

Normaalissa parisuhteessa on seksiä ihan joka viikko, mieluiten päivittän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät. Talvinen masennus väistyy..

Vierailija
4/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen mielessä ja alapää käy kierroksilla.

Vierailija
5/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku ihastus siellä töissä.

Vierailija
6/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mullekin mieleen että mies on ihastunut/rakastunut. Johonkuhun toiseen siis. Mut, ei sillä väliä, kivahan se on jos kotona on energinen mies. :)

Vierailija
7/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kyllä vastaan että itse jos ihastuisin toiseen, olisi kotona seksin suhteen varmaan vaikeampaa. Veikkaisin pikemminkin että miehesi on syystä tai toisesta innostunut sinusta uudestaan.

Tosin en ole ehkä kovin tyypillinen mies, minulla yleensä tunteet tulee ennen seksiä enkä ole harrastanut irtosuhteitakaan (joskaan ei minulla mitään niitä vastaankaan olisi, ei vain panettanut vissiin nuorena niin paljon että olisin jaksanut sellaista yrittää).

Vierailija
8/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös, että miehellä on muut naiset mielessä ja hän haluaa vähän treenata sinulla ensin. Jos hän saa sinut kaadettua ja tyytyväiseksi, hän saanee myös toisen naisen. Jos taas et oikein saa mitään irti, tulee miehelle entistä kovempi pakko saada sinut tyytyväiseksi ennen kuin lähtee yrittämään toisen kanssa. Puhtaat jauhot tuskin ovat pussissa nyt. Kerro miten kävi ja saitko mitään selville! :)

Vierailija
9/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tarina. Meillä meni kolme vuotta ilman minkäänlaista seksiä. Ensin mies ei jaksanut, sitten minä väsyin yrittämään ja tauot venyivät aina vain pidemmiksi ja seksittömyyteen tottui. Sitten viime kesänä yhtenä iltana äkkiarvaamatta alettiin taas. Oli kyllä outo tilanne kun tajusin mitä miehellä oli mielessä ja jälkikäteen oli niin omituinen olo etten katsonut miestä silmiin. No, siitä asti ollaan harrastettu seksiä noin kerran kuussa ja nyt on voinut tottua tähän. Ilmeisesti miehen rahastressi on viimein helpottanut.