Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkä hieman ällöttävä ja nolo ongelma

Vierailija
24.04.2015 |

Vaginapieru. Jos aihe inhottaa liikaa, mene pois.

Mulla on nykyään joskus hetkiä, jolloin vaginapieruja tulee ihan peräkkäin sellanen tulitus. Ja niitä tulee ihan missä tilanteessa tahansa. Ennen niitä tuli vain joskus harvoin yhdynnän jälkeen. Sitä ennen (silloin kun olin neitsyt) ei ollenkaan. MISTÄ NE JOHTUU?!? Luulin, että niitä tulee vain yhdynnän yhteydessä. Ja yhdyntää ei ole ollut kahteen kuukauteen.  Voiko olla, että mun kohdussa on vaikka anaerobista bakteeria, mikä tuottaa jotain kaasuja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin neitsyenä tuli koviakin, napsutus-ääniä että sai hävetä. 

Ei kai ruokavalio emättimen ilmavaivoihin vaikuta?

Nykyisin enää vain jos takaa päin pannessa mies vetää peniksen liikaa ulos niin menee ilmaa emättimeen.

Vierailija
2/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo ongelma on kyllä ollut vain vähän aikaa molempien synnytysten jälkeen eli nimenomaan kun paikat ei oo vielä ihan kunnossa.. Käyhän se jo järkeenkin että sillon menee ilmaa kun on liikaa väljyyttä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:03"]Mulla tuo ongelma on kyllä ollut vain vähän aikaa molempien synnytysten jälkeen eli nimenomaan kun paikat ei oo vielä ihan kunnossa.. Käyhän se jo järkeenkin että sillon menee ilmaa kun on liikaa väljyyttä..
[/quote]
Miksei se tule suhisemalla saman tien pois?

Vierailija
4/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei kannata ainakaan hankkia kuukuppia. Se nimittäin päästää näitä pieruja ja toisin kun peppupierujen kanssa, niin niitä ei pysty lihaksia jännittämällä pidättämään.

Vierailija
5/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiso kakka tulee PLUMPS

Vierailija
6/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt kun mainitsit, niin niin tulee mullakin, mutta vaan sillon kun vatsassa on ilmaa. Eli ruokavaliolla olen saanut hallintaan. On se kumma homma ettei riitä että vaan tuo peräpää törisee.

Vierailija
7/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä mitään muuta kaasua tule kuin ilmaa, paitsi siinä tapauksessa jos istuu pieraistessaan pers niin tiukasti tuolissa, ettei ilma pääse poistumaan peräreiään kautta vaan vaeltaa vakoa pitkin emättimeen ja poistuu myöhemmin sieltä ;) 

Mutta tosiaan useimmiten on kyse ihan emättimeen asentojen muutosten tms. myötä menevästä ilmasta. Tähän voi myös vaikuttaa housut tai alushousut, esim. mulla jostain syystä stringit pahentaa ongelmaa, kun se naru jotenkin "availee" siellä liikkuessaan emättimen aukkoa ilman mennä sisään.

Itselläni muuten oli toisinpäin eli ongelma oli neitsyenä pahin. Sitä ilmaa pääsi kyllä sisään, mutta se ei tullut kovin vapaasti ulos kun immenkalvo oli tiellä. Sitten se joskus lörähti oikein sellaisena kuuluvana pieruna ulos. Neitsyyden mentyä taipumus väheni paljon ja nyt synnyttäneenä sitä on tosi vähän muuten kuin takaapäin yhdynnän yhteydessä.

Vierailija
8/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:08"]

Hei nyt kun mainitsit, niin niin tulee mullakin, mutta vaan sillon kun vatsassa on ilmaa. Eli ruokavaliolla olen saanut hallintaan. On se kumma homma ettei riitä että vaan tuo peräpää törisee.

[/quote]

No miten kummassa niitä tulee nykyään, muttei tullut neitsyenä? Ja onko emätin ja suolisto jotenkin yhteydessä niin, että suolistosta pääsee sinne ilmaa?

Vierailija
9/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:08"]

Itselläni muuten oli toisinpäin eli ongelma oli neitsyenä pahin. Sitä ilmaa pääsi kyllä sisään, mutta se ei tullut kovin vapaasti ulos kun immenkalvo oli tiellä. Sitten se joskus lörähti oikein sellaisena kuuluvana pieruna ulos. Neitsyyden mentyä taipumus väheni paljon ja nyt synnyttäneenä sitä on tosi vähän muuten kuin takaapäin yhdynnän yhteydessä.

[/quote]

Eli tää on tiukkapilluisten ongelma? Eipä ookaan se tiukka pillu niin perkeleen ihana, kun törisee tukoamatta.

Vierailija
10/10 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pierut tulevat ihan sieltä ruskeasta silmästä, mutta joskus ne vaan eivät posahdakaan suoraan ilmoille, vaan luiskahtavat eteen päin ja pussahtavat huulien välistä. Kakkosen kannattaisi ehkä vähän opiskellä anatomiaa, ettei luule että kohtu on yhteydessä suolistoon.