Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän teinit häpeää vanhemmissaan?

Vierailija
24.04.2015 |

Meidän teini häpeää vanhempien vanhaa autonromua (21v. vanha). Leffailtapäivän jälkeen jäi mieluummin yksin odottamaan meitä, kuin että kaverinsa olisivat nähneet meidän autonromun :)

ps. meillä on ihan hyvät tulot, emme vaan panosta autoihin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, joten en pysty vastaamaan. Mutta aikanaan teininä omat vanhemmat oli tosiaan kamalan noloja:)

Vierailija
2/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini häpeää sitä,että viihtyy mun kanssa niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse häpesin sitä, että äitini kulki niin kumarassa "vaanien" kun meni kadun yli. Asuttiin maalla.

Vierailija
4/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani häpeää sitä, kun äiti menee juttemaan kavereille > ei tuo enää kavereita kotiin :(

Vierailija
5/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:54"]

Omani häpeää sitä, kun äiti menee juttemaan kavereille > ei tuo enää kavereita kotiin :(

[/quote]

Tämä on varmaan lähes jokaisen teinin häpeän aihe!

Vierailija
6/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mun teinit eivät häpeä minua.mei ihan enää pojat kävele käsi kädessä, mutta kyllä vielä 14 v teki

Vierailija
7/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä että isäni on alkoholisti ja ahne materialisti ja kusi noussut hattuun vallasta.

Vierailija
8/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpesin äitini junttia pukeutumista (oikeasti: kumpparit, tuulipuvunhousut ja poolopaita ilman rintsikoita) sekä vanhempieni töykeää käytöstä kavereitani kohtaan. Juuri ja juuri tervehtivät, mutta muuten eivät jutelleet saatika vaikka tarjonneet jotain syötävää/juotavaa. Muutenkin heidän käytöksessään oli toivomisen varaa. Olivat vaan jotenkin niin käytöstavattomia. Esim. harrastukseen menin kaverin kyydillä ja kaverin äiti kysyi, että voisiko minun isäni välillä viedä. No eipä voinut.

Tätähän ei kysytty. Mutta kiitos kun sain avautua :D

Vierailija
9/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini häpeää ku raivoan autoillessa. Mutta onneks ei oo muita kuulemassa. Kaverinsa kehtaa kyllä meille tuoda, suurin osa kavereistaan tuttuja pikkulapsesta saakka.

On tutkittu että nykyteinit häpeää paljon vähemmän vanhempiaan kuin esim.me 90-luvulla teinit.

Vierailija
10/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni häpeää yleensä joka kerta, kun puhun kuuluvammalla äänellä vieraiden kuullen.

Vierailija
11/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:07"]Mun teini häpeää ku raivoan autoillessa. Mutta onneks ei oo muita kuulemassa. Kaverinsa kehtaa kyllä meille tuoda, suurin osa kavereistaan tuttuja pikkulapsesta saakka.

On tutkittu että nykyteinit häpeää paljon vähemmän vanhempiaan kuin esim.me 90-luvulla teinit.
[/quote]

Ymmärrän hyvin teiniäsi.

Vierailija
12/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismia.

Vierailija
13/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:07"]

Mun teini häpeää ku raivoan autoillessa. Mutta onneks ei oo muita kuulemassa. Kaverinsa kehtaa kyllä meille tuoda, suurin osa kavereistaan tuttuja pikkulapsesta saakka. On tutkittu että nykyteinit häpeää paljon vähemmän vanhempiaan kuin esim.me 90-luvulla teinit.

[/quote]

Onko noin? Liittyisikö siihen, että monet vanhemmat pyrkivät olemaan kavereita lastensa kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan