Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä sekaantuu jopa sisustukseeni

Vierailija
08.04.2015 |

Ei tästä taida mitään tulla. Tuore suhde ja nyt jo alkaa; "katoin heti että noi sun verhot vois vaihtaa yksiin jotka mulla olis kaapis" siis täh! "Ton sun sohvan vois myydä ja tuon tilalle yhden paremman" Näistä suomennos on että hän häntä tympii mun marimekot tai ei ymmärrä mitään ja haluaa mummorakkaansa tai exänsä verhot mulle. Mun kallis 4 tonnin sohva on myös liikaa miehen itsetunnolle ja mulle pitäis raijata jokin keräyspisteestä löytynyt. Tällä tavalla hän hävittäis mun omaisuuden tavara tavaralta. Onko tämä edes totta?? Itse en alkaisi kyllä ehdottelemaan mitään romuja toisen omien tilalle. Enkä kyllä mitään koska se on loukkaavaa ja typerää ja ties mitä kieroutunutta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Minä olen yrittänyt sekaantua miesystävän sisustukseen. Onhan ne mistä hyvänsä haalitut vanhat paskat romut ja verhot vähän ikäviä.
Mutta ei, edes maljakkoa ei pöydältä saa siirtää, kun hän päättää niin.

Vierailija
2/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia?

Vierailija
4/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:45"]

Jaa... Minä olen yrittänyt sekaantua miesystävän sisustukseen. Onhan ne mistä hyvänsä haalitut vanhat paskat romut ja verhot vähän ikäviä. Mutta ei, edes maljakkoa ei pöydältä saa siirtää, kun hän päättää niin.

[/quote]

Pidä vaan huoli omista vanhoista paskoista romuistasi äläkä sekaannu muiden asioihin.

Vierailija
5/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:37"]

Ei tästä taida mitään tulla. Tuore suhde ja nyt jo alkaa; "katoin heti että noi sun verhot vois vaihtaa yksiin jotka mulla olis kaapis" siis täh! "Ton sun sohvan vois myydä ja tuon tilalle yhden paremman" Näistä suomennos on että hän häntä tympii mun marimekot tai ei ymmärrä mitään ja haluaa mummorakkaansa tai exänsä verhot mulle. Mun kallis 4 tonnin sohva on myös liikaa miehen itsetunnolle ja mulle pitäis raijata jokin keräyspisteestä löytynyt. Tällä tavalla hän hävittäis mun omaisuuden tavara tavaralta. Onko tämä edes totta?? Itse en alkaisi kyllä ehdottelemaan mitään romuja toisen omien tilalle. Enkä kyllä mitään koska se on loukkaavaa ja typerää ja ties mitä kieroutunutta.

[/quote]

Onpas tunkeilevaa käytöstä.Luulisi,että sisustuksesta keskustellaan vasta jos on muuttamassa yhteen.

Vierailija
6/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Muutama kuukausi on vasta tapailtu ja miestä jo kaihertaa mun sisustus. Ja voin keroa miehen luona käyneenä että tyylitaju on kuin mummovainaani. Ja kaikki oli vielä rikkinäistä ja likaista. Huomautinko? En.
Ap.

Vierailija
7/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:00"]No niinpä. Muutama kuukausi on vasta tapailtu ja miestä jo kaihertaa mun sisustus. Ja voin keroa miehen luona käyneenä että tyylitaju on kuin mummovainaani. Ja kaikki oli vielä rikkinäistä ja likaista. Huomautinko? En.
Ap.
[/quote]
Ette siis voi koskaan muuttaa yhteen, hän tykkää omistaan ja sinä tuskin katselisit niitä, etkä voi puuttua.

Vierailija
8/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sillä miehellä jotain itsetunto-ongelmia? Ts. hän on huomannut, että sinulla on ollut enemmän rahaa laittaa sisustukseen ja hän yrittää nyt jotenkin vähätellä sinua ja sinun makuasi jne.

Vierailija
9/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi tunkeilevaa käytöstä ja miettisin, missä muissa asioissa se ilmenee häiritsevänä. Oletko kysynyt, että oletko huomannut olevasi melko tunkeileva näissä sisustusasioissa?

Suora puhe on joskus parasta. Jos se ei auta, niin s´oon moro ja nährään joskus.

Vierailija
10/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raijaa se äijä mitä pikimmin kerrätykseen, ellet halua niskoillesi jotakin narskua ja kontrollisfriikkiä, joka näkee vain oman erinomaisuutensa.

Vierailija
11/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostaa vähän siltä, että mies tulee pikku hiljaa puuttumaan kaikkeen muuhunkin. Aloittaa sisustuksesta ja ryhtyy vähitellen arvostelemaan ulkonäköäni, elämäntapaasi, työtäsi, ystäväpiiriäsi, kaikkea ja mitä tahansa. 

Tarkkaile tilannetta vielä vähän aikaa. Koeta puhua asiasta miehen kanssa kärsivällisesti. Jos ei kuuntele, sitten ei.

Vierailija
12/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo sisustuksiin sekaantuja on kuin eläimiin tai lapsiin sekaantuja.

Vierailija
13/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka mielijohde oli, että kuulostaa ihan naiselta. Mutta ei noin aikaisessa vaiheessa suhdetta kyllä pitäisi kenenkään alkaa puuttua toisen sisustusvalintoihin. Toiseksi kuulostaa siltä, että teillä on molemmilla vahvat mielipiteet asiasta ja makunne eivät ole kovin yhteensopivat. En usko, että suhteenne onnistuu.

Vierailija
14/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää ilmeisesti muuttaa sinun luokse. Joko on jättänyt hammasharjan ja tuonut varakalsarit?

Vierailija
15/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sentään eläimiin?

Vierailija
16/16 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tunkeutua vaivihkaa sun elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän