outoa lämpöilyä
En ymmärrä. Tätä on jatkunut jo kolmisen viikkoa. Minulla on päivisin lämpöä, korkeimmillaan on ollut 37.3. Yleensä kuitenkin alle 37. Mutta lämpöä kuitenkin. Mutta iltaisin se laskee normaaliksi mikä minulla on, eli 36.4-36.5. Pari päivää on ollut tänä aikana että lämpö ei ole noussut liki ollenkaan. Ensi viikolla menen lääkäriin, sain jo aikaisemmin antibiootti kuurin. Muita oireita ei pahemmin ole ollut. Välistä vähän jomottaa päähän, jäseniä voi pakottaa ja jalat varsinkin tuntuvat joskus raskailta. Kun sain sen antibioottikuurin, kurkussa oli kuulema kirkasta limaa ja vähäistä ärsytystä. En tiedä liittyykö asiaan, mutta esim. tänään sain käydä aamupäivällä kolmesti kakalla. Ei ole ripulia. Minulla on ollut monta vuotta suurentuneet imusolmukkeet kaulan molemmin puolin leukapielissä. Niitä se lääkäri kopeloi nyt uudestaan keskiviikkona. Lääkäri sanoi että ne tuntuivat olevan ok. Verikokeetkin olivat ok. Ne ovat olleet tuommoiset isot varmaan parisen kymmentä vuotta. Nyt kun on ollut tätä lämpöilyä näyttää että tuo toinen on ollut välillä jonkin verran isompi. Sen takia silloin meninkin lääkäriin, mutta, pitää koputtaa puuta, ei kuulema mitään vaarallista.
Vaan tuo päivälämpöily ihmetyttää eniten.
M41
Kommentit (8)
Mihin se antibiootti määrättiin? Mitä kokeita on otettu?
Mulla oli joskus puoli vuotta pientä lämpöö ilman syytä. Lopulta lekuri vain käski lopettaa mittauksen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:22"]Mihin se antibiootti määrättiin? Mitä kokeita on otettu?
[/quote]kai se antibiootti määrättiin kaiken varalta. No kurkku oli kyllä limainen ja ääni meinasi mennä, mutta ei kyllä muuta ollut.
Lämpöä on niin vähän, että on varmaankin täysin normaalia. Samoin imusolmukkeet, jos ovat olleet parikymmentä vuotta "suurentuneet" eikä lääkärikään tuntenut niissä mitään omituista. Kuulostaa erittäin vahvasti luulosairaudelta, itselläni ollut aivan samaa aikoinaan. Nimenomaan minullakin oli lämpöilyä, joka illaksi laski. Minulla lämpöä oli välillä 37.5 ja tätä jatkui ainakin vuoden, kunnes lopetin mittaamisen ja itseni tarkkailun.
Mittasin lämpöä pakkomielteisesti ja uskon, että sekin saattoi hieman nostaa ruumiinlämpöäni stressaamisen kautta. Samoin suurentuneet imusomukkeet huolestuttivat (jotka olivat lääkärin mukaan kuitenkin normaaleja). Monien (turhien) tutkimusten jälkeen "luovutin" ja lopetin lämmön mittailun ja imusolmukkeiden tunnustelun. Tästä on nyt yli 10v ja hengissä ollaan, eli psyykkistä taisi olla ainakin oma oireiluni.
Ainakin nyt pyörii virus, joka pitää lämpöä pitkän aikaa. Tosin siinä on muitakin oireita. Pääkipu voi olla niistä yksi.
Parisen viikkoa sitten minulla kyllä jomotti päätä monta päivää. Se on loppunut onneksi. Vaan se ihmetyttää että lämpö laskee normaaliksi illalla, eikös sen pitäisi päin vastoin nousta.
Juuri mittasin, taas normaalilämpö.