G: Onko täällä muita iäkkäämpiä( +35v) jotka ei kehtaa harrastaa liikuntaa julkisesti?
Kun kaikki paikat täynnä upeita nuoria naisia, ja itsellä parhaat päivät takana
Tarvitsisin Tsemppiä poistumaan sohvalta, mutta ikä ahdistaa
N36
Kommentit (10)
mikä iäkäs on 35 vuotias tai 40 vuotiaskaan
Etkö oikeesti keksi mitään muuta kun jaaritella samoista asioista kymmenessä ketjussa joka päivä? Haloo.
Ihan pokkana kuule käyn ryhmäliikuntatunneilla naisten kuntosalilla eikä kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelevat kropastani.
Tee samoin! Vapauta itsesi. En mene kuntosalille, jossa käy miehiä.
Olen iäkäs ja minullakin on oikeus ja suorastaan velvollisuus pitää huoli kunnostani.
No minä olen 48 ja käyn 4 kertaa viikossa tanssitunnilla. Eikä hävetä yhtään. Sinne vaan!
Olen yli 50-vuotias nainen ja treenaan missä haluan. Kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla, lenkkipolulla, mäkitreeneissä. Olen harrastanut 10km juoksua 20-vuotta. Kukaan ei ole koskaan katsellut epäasiallisesti tai sanonut rumasti. Päinvastoin. Juoksulenkeillä tulee vastaan yllättävän paljon keski-ikäisiä miehiä. Saman ikäisiä naisia jonkin verran harvemmin. Mukaan vaan!
Iäkkäämpiä! Voi jessus.
Mitä mä olen käynyt saleilla, joogassa, uimassa jne, ihan normaalin näköisiä ihmisiä siellä on.
Voithan tietenkin lukittua tuohon tekosyyhyn olla liikkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pokkana kuule käyn ryhmäliikuntatunneilla naisten kuntosalilla eikä kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelevat kropastani.
Tee samoin! Vapauta itsesi. En mene kuntosalille, jossa käy miehiä.
Olen iäkäs ja minullakin on oikeus ja suorastaan velvollisuus pitää huoli kunnostani.
Ei tosiaankaan kaivata ryhmäliikuntatunneille itsestään epävarmoja ihmisiä. Menee koko porukan treeni pilalle jonkun ulkopuolisen nysverön takia.
Ei mummoja kaivata julkisille paikoille
N24
Kiitos kohteliaisuudesta, vaikka kyllä mä oon jo 53-vuotias. Mutta kivaltahan se kuulostaa, että näytän mielestäsi upealta.
Minä.
Lähinnä kävelen pimeässä.
Vm 86