Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakasta eroon pääsemisen vinkkejä

Vierailija
24.04.2015 |

Elikkäs oon polttanut nyt 13-vuotiaasta asti 18-vuotiaiseen asti tupakkia lopettanu oon yrittänyt monta kertaa tuloksetta. Haluaisin lopettaa tupakoinnin oman terveyden kannalta ja rahatilanteen takia. Antakaa vinkkejä miten päästä eroon tästä tupakista? Koska mulle ei oo toimiva vaihtoehto lopettaa kuin seinään. Nikotiinipurkkaa ja nikotiinillistä sähkötupakkia oon kokeillu ei auta sorrun aina uudestaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä hypnoosi ja ihan vain lopettaminen.

Vierailija
2/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta. Kuulostaa tyhmältä, mutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAHTO, jos haluat lopettaa, voit lopettaa ihan kerrasta, jopa alkoholistikin pystyy siihen.

Vierailija
4/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tupakat jollekin toiselle tai heitä roskiin. Älä osta kaupassa tupakkaa. Noin helppoa!

- Lopettanut

Vierailija
5/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stumppi.fi keskusteluista löytyy hyviä vinkkejä. Karua ehkä ja viddumaisen kuuloista mutta lopettaminen onnistuu vain lopettamalla. Mä lopetin lähes seinään, söin vajaan viikon aikana muutaman nikotiinipurkan työpäivien aikana ja pe jätin ne pois kun alkoi viikonloppu. Minäkin koitin lopetusta monta kertaa vähentämällä, ostamalla ultralightia, punaista, purkkaa, laastareita. Vähentäminen tai säännöstely ei onnistunut eikä pidemmät korvaustuotejaksot, koska kiero mieli aina sai minut lopulta polttamaan. Ratkaisu mulla oli päästä nikotiinista melkeinpä kerralla eroon. Oletko enemmän tapariippuvainen vai nikotiiniriippuvainen? Paljon menee päivässä?

Vierailija
6/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnon kännit, tappokrapula, ei tee mieli tupakkaa ainakaan vuorokauteen ja kohta huomaat ettei sitä tarvitse enään ollenkaan.

Vierailija
7/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan päivittäin noin 20 savuketta. Olen nikotiiniriippuvainen sekä tapariippuvainen molemmat on vaikeita päästä eroon. Pitää kokeilla maanantaista lähtien tuota kerralla eroon menetelmää nyt viikonlopun yritän mennä alle 5 tupakkia päivässä.

Vierailija
8/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä nikotiinin tarvetta, kokonaisen savukkeen sijaan poltat vain puolet ja näin yksi savuke riittää kahdelle röökikerrralle, tällä tavalla tarve koko ajan vähenee ja voit vähentää röökikertoja entisestään, itse poltan enää 2 savuketta päivässä, yhden aamulla ja yhden illalla (tosin ne kokonaisina), joskus ja tarpeen tullen riittää yksikin savuke päiväksi.

Vierailija
9/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerta laakista lopettaminen on toimiva tapa. Lisäksi sun täytyy vältellä kaikkia tilanteita, joissa yleensä olet polttanut. Itse lopetin 5 vuotta sitten tupakoimisen ja samalla lopetin mm. alkoholin sekä kahvin käytön, koska olin tottunut tupakoimaan näitä nautittuani. Nykyään en voi sietää yhtään tupakansavua.
Tsemppiä ja muista, että kehosi on täysin puhdistunut 20 vuoden kuluttua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän