Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun koira näykkii jalkaani kun

Vierailija
04.01.2022 |

joku toinen koira yrittää tervehtiä? Tämä ei toistu usein mutta rasittava tapa. Tänään näykkäisi niin kovaa, että vaatteiden läpi tuli mustelma/paukama. Hammas ei kuitenkaan läpäissyt kangasta. Koira on muuten suht kiltti koira mutta haukkuu ja vahtii kovasti vieraita. Rotu Jack Russell. Miten tämän saisi kitkettyä pois? Onko kokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Jos ei toistu ku vaan joskus, niin millaisissa tilanteissa se tapahtuu?

Vierailija
2/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paimentaa sua. Eli kokee että suojelee sinua ja teet väärin jos yrität ottaa toiseen koiraan kontaktia. Teillä on varmaan valtasuhteet pisin pöytiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tottelee minua eniten ”laumassa”. Tämä toinen koira oli isompi ja yritti tervehtiä minua.

Vierailija
4/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtasuhteet, voi apua. Ei nykytiedon valossa koirien koulutus perustu mihinkään valtasuhteisiin.

Stressaisiko koira tilannetta ja purkaa sen sitten näykkimällä omistajaa?

Vierailija
5/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaa stressiä ja ahdistusta hankalassa tilanteessa.

Vierailija
6/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtasuhteet, voi apua. Ei nykytiedon valossa koirien koulutus perustu mihinkään valtasuhteisiin.

Stressaisiko koira tilannetta ja purkaa sen sitten näykkimällä omistajaa?

Valtasuhteisiin myös kuuluu se, ettei omistajia purra.

Vierailija
7/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä todella paha mieli. Koira on mulle äärimmäisen tärkeä. Joskus enben yrittänyt näykkiä mutta silloin olen saanut tempaistu kauemmas jaloistani. Hirveän energinen vaikka ikää jo 7v.