Paljon maksaa tapetointi?
Eli noin 20-24neliöön ja kauan mahtaisi mennä aikaa? Tuttu tekisi kun tekee noita työkseen.
Kommentit (10)
Koska on tosi vanha vuokra-asunto. Täällä on nyt tapetit ja en tiedä mitä alta löytyy.. Muuten voisinkin maalata. Ap
Jos on helppoasenteista tapettia (suoraan seinään eikä tartte kohdistaa) niin itse tapetointi olisi 40e-50e luokkaa työstä. Mutta jos joutuu poistamaan tapettia ja tekemään pohjalle korjaustöitä niin n. 10e tunti ellei enemmän.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:41"]
Koska on tosi vanha vuokra-asunto. Täällä on nyt tapetit ja en tiedä mitä alta löytyy.. Muuten voisinkin maalata. Ap
[/quote]
Epäilen että alta löytyy seinä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:41"]
[/quote]
Epäilen että alta löytyy seinä?
[/quote]
Ehkä ap tarkoitti seinän kuntoa?
Etkö sä voi kysyä siltä tutulta? Yleensä remppahommista maksetaan noin 40-60e/tunti. Mahdoton sanoa paljonko aikaa menee - tuskin kukaan itseään kunnioittava remppaihminen suostuu tapetoimaan vanhojen päälle, joten vanhojen tapettien poistossa ja seinän tasoittamisessa voi mennä mitä tahansa yhden päivän ja kahden viikon väliltä... Itse tapetointityö vienee ammattilaiselta vain jokusen tunnin - alle päivän.
Kysymällä selviää, mutta varmaan halvemmalla kuin firma tekis.
Kannattaa kokeilla onko tapetti sellaista että se revitään irti kuivana ja siitä jää alimmainen kerros seinään kiinni. Sen päälle voi tapetoida suoraan uuden tapetin, jos se lähtee siististi, eikä ole työnä homma eikä mikään.
Aloittaja!
Opettele käyttämään kysyviä liitepartikkeleja: "Paljonko tapetointi maksaa?"
10€/vuota taitaa antaa aika hyvän arvion siitä paljonko ammattilainen hommasta laskuttaa.
Päivän homma. Kun on kaverisi niin tekee varmasti parilla kympillä. Mikset itse tee? Tai mitä edes laitat vanhanaikaisesti tapettia. Kaikki maalaavat tänäpäivänä seinät valkoisiksi.