Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti niin, että yksityiseltä terveysasemalta ei voi hakea koronarokotetta? Haluaisin valita minkä rokotteen otan ja olisin valmis maksamaan.

Vierailija
04.01.2022 |

Julkisella puolella vaihtoehdot ovat vähissä eikä rokotetta voi valita. Erittäin harmillinen juttu.

Olisin jopa valmis maksamaan rokotteesta, jos saisin itse päättää, minkä niistä otan. Lisäksi mm. vaadin, että ensimmäinen ja toinen annos ovat samaa rokotetta.

Yksityisellä puolella ei ilmeisesti saa rokotetta ilman lähetteitä. Ei ilmaiseksi, eikä maksua vastaan. Miksi ei? Kuitenkin muita rokotteita kuin koronarokotetta yksityiseltä voi ostaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkosen klinikalta voit hakea ihan minkä tahansa rokotteen, ja saat samalla sormellisen bebantteenia mukaan ;-D

Vierailija
2/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkosen apulaishoitsu kirjoitti:

Kaikkosen klinikalta voit hakea ihan minkä tahansa rokotteen, ja saat samalla sormellisen bebantteenia mukaan ;-D

Ihan Mehiläiseltä tai Terveystalolta ajattelin hakea.

Novavax kiinnostaisi, nykyiset eivät niinkään. Mutta julkisella pistetään aina sitä, mitä rokotuspaikalta sattuu löytymään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hallituksen aikana ei ainakaan valinnanvapaus kasva.

Vierailija
4/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin olisi valmis rokotteista maksamaan. Itse asiassa on hyvä, että saa kahta erilaista rokotetta. Itselläni nyt jo 3 rokotetta (työni vuoksi): Pfizer, Moderna, Pfizer.

Vierailija
5/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saanut Terveystalollakaan valita mitä myrkkyä minuun tökättiin. Oli tarjolla vain Pfizer.

Vierailija
6/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä saanut Terveystalollakaan valita mitä myrkkyä minuun tökättiin. Oli tarjolla vain Pfizer.

Oikeasti aika kumma juttu. Jos on maksava asiakas, minusta olisi reilua sallia valinnanvapaus.

Ehkä jos tämä epäkohta korjattaisiin, rokotusintoa saataisiin nostettua.

Vierailija
7/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa vielä ole Novavaxia, eikä rokotteita voi ostaa muutenkaan. Niitä ei ole riittävästi vapaasti myytäväksi.

Vierailija
8/8 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotusintoa enää tarvita. Nyt on myöhäistä ottaa enää ensimmäistä. Ei ehdi vaikuttaa ennen omikron-tartuntaa. Tuore toinen tai kolmas piikki vaikuttaa vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä