onko ihan tyhmää hakea työpaikkaan mihin ei päässyt edes haastatteluun ekalla yrittämällä?
on varmaankin. mietin vaan että pitäiskö hakea uudestaan, kun ne ei ilmeisesti löytäny sopivaa henkilöä tähän paikkaan. niillä oli ilmoitus muutama viikko sitten ja mä hain sinne, mutta ei kuulunu mitään. nyt se paikka oli tullu hakuun uudestaan, joten vaikutanko mä ihan epätoivoiselta jos mä haen uudestaan? vaiko kiinnostuneelta?
Kommentit (11)
ei siis ollut yhtään vakavasti otettavaa hakijaa työhön.. valitettavasti mukaanlukien sinä. Ei se muuten olisi uudestaan avoimena.
Vierailija:
No ethän sä siinä mitään menetä, jos haet uudestaan
meidan firmaamme oli pari ilmoitusta parin kuukauden valein. Molemmilla kerroilla sama ihminen haki hommaa, eri hakemuksella tosin.
Pomoni hylkasi ekalla kerralla ko ihmisen suoralta kadelta. Toisella kerralla han olisi taman jo kutsunut, mutta mina huomautin, etta han haki viimeksi. Silta istumalta pomoni sanoi, ettei haastatella.
Turhaan sina mietit, tuntuuko hakeminen holmolta vai ei. Taidat olla viela sangen nuori, kun mietit tuollaista.... Et siis todellakaan meneta mitaan.
ja vähän ristiriitainen viesti oli sulla, en mitään menetä hakemalla, mutta tuskin mua edes haastatteluunkaan kutsutaan, jos sattuvat muistamaan että hain edelliselläkin kerralla. -ap
Vierailija:
Turhaan sina mietit, tuntuuko hakeminen holmolta vai ei. Taidat olla viela sangen nuori, kun mietit tuollaista.... Et siis todellakaan meneta mitaan.
Jos nyt en tätä tietoa huomannut, niin oma vinkkini on ehdottomasti, että soitat sinne.
Vierailija:
Jos nyt en tätä tietoa huomannut, niin oma vinkkini on ehdottomasti, että soitat sinne.
niin usein puhutaan juuri siitä, että jos hakemus on " huono" tai tylsä, ei sitä edes lueta loppuun, joten yritä parantaa hakemustasi juuri tätä paikkaa vastaavaksi ja anna palaa!
Ihan sama mitä siellä ajatellaan:)
Voi hyvinkin olla niin, että ovat kutsuneet vain muutaman parhaan haastatteluun ja valinneet heistä sitten toisen. Tehneet työsopimuksen ja sitten valittu ilmoittaa ettei tulekaan. Ja se toinen haastateltu ei ehkä ollutkaan niin hyvä - ja nyt kaikki muut hakemukset ovat jo roskissa...
Ilman muuta siis haet paikkaa! Osoitat ainakin tosissasi olevan kiinnostunut työstä!
Jos et tule valituksi, ei tilanne olisi eri kuin silloin, jos et olisi yrittänyt uudelleen. Koskaan ei voi tietää etukäteen, kuinka käy. Hae siis ihmeessä.
t. rekrytoijana ammatikseen toiminut
Vaikutat nimenomaan kiinnostuneelta.