Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi mahdollista vaatteet päällä?

Vierailija
04.01.2022 |

Jos alastomuus ujostuttaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin upeen naisen löysit? Kelpais kyllä. Oliko vaan kertapano kun paras pano?

Vierailija
42/57 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla kesätöissä ollessani sain paikalliselta tytöltä ihanaa seksiä vaatteet päällä. Hän avasi haalarini napit alhaalta, veti alushousujani alas, imaisi vielä nukkumassa olleen kaluni suuhunsa, ja antoi loppuun asti viedyn suihinoton, ja lupsutteli kaluani vielä tämän jälkeen niin pitkään, että se alkoi heräilemään uuteen nousuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on korsetti (niitä saa seksiliikkeistä ja nettikaupoista koti- ja ulkomailla), niin voi pistää sukat tai stay-up-sukat kiinni niihin. Silloin on jo melko lailla pukeutunut. Itse kyllä riisun sukkia lukuunottamatta korsetin pois aktin aikana, mutta sinäkin voit tehdä sen, kun sammutat ensin valot. Voin kyllä vakuuttaa, että sisääntyöntymisen jälkeen miehet eivät enää välitä naisen vartalon muodoista pätkääkään. Ei niillä ole varaa....

Vierailija
44/57 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus on vaimolla kiire ja ottanut suihin, ja muutamia kertoja runkannut paidalleen. Näissä on jotain omanlaistaan jännitystä.

Vierailija
45/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ei näyttänyt haittaavan.

Ei haitannut mullakaan. Kun se oli semmoista, että piti tehdä nopeasti jossakin koulun pannuhuoneen ovelle laskevassa betoniluiskassa tai kirjaston invaveskissä, koska halut oli niin valtavat. Tuntui, että ei ollut aikaakaan riisuskella kunnolla. Mä menin selälleni ihan aina tai mut kellistettiin malttamattomasti pojan toimesta. Sen verran vaan kuteita edestä pois, että hän pääsi päälle ja työntymään. Korkeintaan paitaa ylös ja tissit esille poikaa kiihottamaan. Tyyliin farkut pois niin, että ne jäi toiseen nilkkaan roikkumaan ja samalla lähti pikkaritkin sinne. Pojalla housuja vain sen verran alas, että sai paikkansa paljaaksi ja peniksen vapaaksi seisomaan. Ja sitten vaan klassisesti vartalot yhdessä mua höylättiin ja voi pojat mua höylättiin ja suudeltiin. Se oli niin sairaan kiihkeetä, kun tyttönä tuntee, että toinen ei halua yhtään odottaa että saa multa pimppaa. Eikä siinä maltakaan riisua.  

Vierailija
46/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täys 10 naiselle

Vierailija
47/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa täys 10 naiselle

Jos viittaat tuohon aikaisempaan niin, eihän se nyt mikään kymppi ollut johtuen niistä paikoista missä oltiin. Esimerkiksi kaakelilattia ei hoikkana ja pikkuisena ole mikään miellyttävä paikka olla pojan alla, mutta kaikki ne muut ihanat tuntemukset tavallaan sitten peittivät sitä paineen tunnetta selässä jne.

Vierailija
48/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras pano on ollut vanhempi rouva n. 50 v jolla

pitsimäinen musta pusero, ruutuhame vyötärölle keritty, stay up sukat ja korkkarit jalassa. Siitä takaapäin kun tuli niin ei tarvinnut enempää riisua ja kuten sanoin paras panoni

Kuulostaa siltä että selässä ollessa et pystynyt pidättelemään ja tulit nopeasti. Asu on ollut kyllä todella hyvä ja ei kyllä kannattanut enempää riisuakaan. Tuntunut varmaan hyvältä. Saitko laskea sisään. Kateellisena tässä kun kohtaiskin tuollaisen naisen.

Vierailija
49/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. miten sä määrittelet tuon sinun.. seksin/ seksisi? 

Faktaa on ainakin  se: 

1. ettei vaatteet päällä ole normaalia  seksiä?

2. ettei alastomuutta 'pelkäävä/neuroosi. tms tulusi edes sekaantua (normaaliin) seksiin?

Kiitos vastauksistasi, jo etukäteen.. ;)

Vierailija
50/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on mahdollista, eikä se liity välttämättä ujouteen. Rohkein kokemus on ollut lukioaikoina teemaviikon vapaatunnilla tehtiin silloisen poikaystäväni kanssa niin, että avattiin pelkästään farkkujemme vetoketjuja ja pantiin pikaisesti minä selkääni seinään nojaten tyhjässä käytävässä. Levitin jalkojani niin paljon kuin pystyin ja poikaystävä meni koukkuun polvista ja niin edelleen. Pikkuhousujeni haarapalaa vaan siirrettiin sivuun. Tää tapahtui 2000-luvun alussa ennen videovalvontaa.

Vierailija
51/57 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A l a s t o m u u s 

on

seksiä rajoittava tekijä.

Vierailija
52/57 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sukkahousuissa, joista poistettu puuvillainen haarapala. Syntynyt aukko sijaitsee juuri strategisesti oikeassa paikassa. Toimii niin naisilla kuin miehillä. 

Vierailija
53/57 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen kysyjä on? Vähän tulee mieleen, että täällä joku teini kyselee ja sitten aikuiset tulee latelemaan omia fantasioitaan.

Vierailija
54/57 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen kysyjä on? Vähän tulee mieleen, että täällä joku teini kyselee ja sitten aikuiset tulee latelemaan omia fantasioitaan.

Sama vanha papukka kyselee ja itse vastailee.

Vierailija
55/57 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vanha papukka kyselee ja itse vastailee.

Nii just. Eihän naisihmisellä voi olla muuta kuin pimeässä peiton alla seksiä kerran viikossa lauantai-iltana lottoarvonnan jälkeen.

Vierailija
56/57 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kyselyjä nää on? Totta helvetissä on mahdollista! Kannattaa kokeilla ex tempore. Saattaa tulla voimakas orkku kun ei oo suorituspaineita ja ei kerkee jännittämään.

Vierailija
57/57 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ei näyttänyt haittaavan.

Ei haitannut mullakaan. Kun se oli semmoista, että piti tehdä nopeasti jossakin koulun pannuhuoneen ovelle laskevassa betoniluiskassa tai kirjaston invaveskissä, koska halut oli niin valtavat. Tuntui, että ei ollut aikaakaan riisuskella kunnolla. Mä menin selälleni ihan aina tai mut kellistettiin malttamattomasti pojan toimesta. Sen verran vaan kuteita edestä pois, että hän pääsi päälle ja työntymään. Korkeintaan paitaa ylös ja tissit esille poikaa kiihottamaan. Tyyliin farkut pois niin, että ne jäi toiseen nilkkaan roikkumaan ja samalla lähti pikkaritkin sinne. Pojalla housuja vain sen verran alas, että sai paikkansa paljaaksi ja peniksen vapaaksi seisomaan. Ja sitten vaan klassisesti vartalot yhdessä mua höylättiin ja voi pojat mua höylättiin ja suudeltiin. Se oli niin sairaan kiihkeetä, kun tyttönä tuntee, että toinen ei halua yhtään odottaa että saa multa pimppaa. Eikä siinä maltakaan riisua.

Vähän niinku omasta nuoruudesta ei niin kauan sitten. Kirjaston invavessa oli ihan vakio. Kotona ei voinut nii sinne sit vaan lattialle... :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä