Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi: Agnetha vai Frida?

Vierailija
24.04.2015 |

Kumpaa fanitat enemmän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida. Frida on minulle ollut aina se suurin naisidoli, aina siitä saakka, kun Abba voitti euroviisut. Ihailin Fridan uskomattoman kaunista ääntä (populaarimusiikin historian kaunein naisääni) ja niitä hiuksia. Okei, hän värjäsi tummia hiuksiaan punaisemmiksi, mutta väripurkin väri oli aina juurikin se oikea. Kun Frida 90-luvulla ilmestyi julkisuuteen blondatulla hiuspehkolla, olin repiä pelihousuni. :D Frida on ollut minulle tärkeä myös siksi, että hän on melko tarkalleen 20 vuotta minua vanhempi, syntymäpäivissämme on vain parin päivän heitto. Jostain syystä tunnen "kohtalonyhteyttä" hänen kanssaan juuri tuon takia. :)

Vierailija
2/23 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Fridan lauluäänestä enemmän, muilla asioilla ei ole merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fridan hiukset <3

Vierailija
4/23 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida

Vierailija
5/23 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agneta

Vierailija
6/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida

Vierailija
7/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida kuulostaa näpsäkämmältä.

Vierailija
8/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:14"]Frida kuulostaa näpsäkämmältä.
[/quote]

En tajunnut että kyseessä oli abba ennen kuin luin muut kommentit. Eli Frida nimenä mutta Agneta laulajana.

Vierailija
9/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD miten mä luin Agatha ja Frida.. pohdin että miksi ihmeessä verrataan Agatha Christietä ja Frida Kahloa. Ei tullut mieleenkään Abba.

Vierailija
10/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida ei ole alunperin ruotsalainen, sukujuuret ovat norjalais-saksalaiset. Isä saksalainen sotilas ja äiti norjalainen. Äiti kuoli, kun Frida oli 2 v. Isoäidin hoiviin joutui. En tiedä sen tarkempia yksityiskohtia, mutta epäilen Ruotsiin muuton syyksi Fridan saksalaista syntyperää. Miehitetyissä maissa ei katsottu hyvällä naisten vehtailua saksalaisten kanssa. Ranskassa näitten naisten päät ajeltiin kaljuiksi. Taustaansa nähden Frida on pärjännyt hyvin.

Vierailija
11/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäviä vastauksia, olen jostain syystä elänyt siinä uskossa että Agnetha olisi näistä kahdesta suositumpi. Ihania molemmat, mahdoton valinta. :(

Vierailija
12/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä mietin kuumeisesti ja lopulta kysyin mieheltä että kuka olikaan Frida Vikingissä :D Jotenkin sotkin Laherthaan.

Että näin tälläkertaa.
T. N32v

Vierailija
13/23 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:47"]

Fridalla on kyllä aika wt-meininki. Nuoren yh-äidin tytär, koulunkäynti loppu 13-vuotiaana, teiniraskaus, useita avioliittoja, sitten on vielä onnettomuuksia, jotka nyt ei ole wt mutta huonontaa elämän laatua varmaankin. No laulamalla saadut miljoonat ehkä lohduttaa.

[/quote]

Ja hänellä on prinsessan arvonimi. Sitä sinulla ei varmaankaan ole.

Vierailija
14/23 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:47"]

Fridalla on kyllä aika wt-meininki. Nuoren yh-äidin tytär, koulunkäynti loppu 13-vuotiaana, teiniraskaus, useita avioliittoja, sitten on vielä onnettomuuksia, jotka nyt ei ole wt mutta huonontaa elämän laatua varmaankin. No laulamalla saadut miljoonat ehkä lohduttaa.

[/quote]

Ja hänellä on prinsessan arvonimi. Sitä sinulla ei varmaankaan ole.

[/quote]
Ovatko prinsessat parempia ihmisiä kuin muut? Onko kyseinen arvonimi suurikin saavutus? Monarkia on turha ja elähtänyt instituutio, turhat tittelit tulisi lakkauttaa oitis.

Vierailija
15/23 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:25"]

Ovatko prinsessat parempia ihmisiä kuin muut? Onko kyseinen arvonimi suurikin saavutus? Monarkia on turha ja elähtänyt instituutio, turhat tittelit tulisi lakkauttaa oitis.

[/quote]

Jos sinä olet sitä mieltä, niin okei, se on sinun oikeutesi. Mutta fakta on se, että joillakuilla titteileitä vielä on, ja niihin liittyy sekä varakkuutta että arvostusta kuin myös vaikutusvaltaa ylöspäin. Ja Frida sattuu olemaan prinsessa. Tosin hänellä varakkuutta on ilman sitäkin titteliä yllin kyllin. Muun muassa minä olen aikoinani osallistunut sen kerryttämiseen. Aivan mielelläni minä hänelle ne miljoonat suon, sen verran iloa hänen äänensä minulle on tuottanut jo 41 vuotta.

Ja vastaus oli paremminkin sille nälvijälle, Frida ei todellakaan ole ollut koskaan mikään wt vaan hirveän lahjakas laulaja ja esiintyvä taiteilija. Kuunnelkaapa vaikka hänen ennen Abba-uraa tehtyjä jazz-levytyksiään, millaisiin taidonnäytteisiin hän äänellään yltääkään.

Vierailija
16/23 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa perustella, mutta olen aina pitänyt Agnethasta vähän enemmän! (molemmista pidän!)

Vierailija
17/23 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Benny vai Björn? ;)

Vierailija
18/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn

Vierailija
19/23 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/23 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida