Lue keskustelun säännöt.
Näin sain pitkät ja tuuheat hiukset <3
Kommentit (3)
Sulla kaksi on hyvät geenit. Minä teen samoin kuin sinä paitsi etten värjää ja joudun leikkauttamaan latvoja kuukauden-kahden välein kun hiukset ohenee latvoista ja hapsottuu surkean näköiseksi. En saa enää niitä kasvamaan edes olkapäille asti, nuorempana oli oikein pitkätkin. Ja hyvännäköiset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hairmella voi saada hiuksiin tuuheutta
Kivat sulle. Mullakin oli joskus, mut kyllä se oma tukka on aina paras. Mulla on hyväkuntoiset, melkein takapuoleen asti ulottuvat hiukset.
Värjään niitä puolen vuoden välein, annan kuivua aina itsekseen pesun jälkeen, en käytä minkäänlaisia muotoilutuotteita, syön biotiinia ja sinkkiä sekä muutenkin suht terveellisesti, suojaan hiukset kesäisin auringolta sekä saunassa käytän pyyhettä hiusten ympärillä, käytän latvahoitoainetta, se pitää latvat hyvinä sekä poishuuhdeltavaa hoitsikkaa pesun yhteydessä, välillä myös jätettävää (yleensä suihketta), tasoitan latvat aina sillon kun myös värjään eli n. puolen vuoden välein (olen huomannut tämän riittävän omille hiuksilleni)
Siinä ainakin mun vinkit, jos jotakuta kiinnostaa. Geenitkin tietty määrittelee pitkälti, kuinka pitkät hiuksista tulee ja ovatko minkä laatuiset.