Ikäsi ja seksikumppaniesi määrä?
Kerro myös oletko mies vai nainen.
N24 ja 20 kumppania
Kommentit (211)
M22 1 ja tulee toivon mukaan olemaankin.
N21 ja 12 kumppania, joista suojaamatonta seksiä 3 kanssa.
M52, noin 50 kpl 29 ikävuoteen mennessä. Sen jälkeen onnellisesti täysin yksiavioinen, kun se oikea tuli vastaan ja hän tuli muuten itse juttelemaankin, sekin vielä. Olin jo vajonnut sellaiseen hentoiseen tyrkyttäytymättömyyden olotilaan... kämppis nauroi "wanhanpojan perjantai-iltojani", kun menin ensin syömään ja sitten elokuviin ja sen jälkeen tajusin vain haluavani takaisn kotiin ja tietokoneeni luokse. Oikeastaan muuten vaimoni oli se ensimmäinen oikea tyttöystäväni, ja painotus nimenomaan tuon kyseisen sanan loppuosassa.
Mies 34 (tosin kun tuota jälkimmäistä numeroa katsoo, niin en kyllä itseäni oikein miehenä pidä) ja 0
Kerran noin kymmenen vuotta sitten jotain olisi ehkä voinut tapahtua, mutta ei mennyt edes reisille, vaan hiipui yön pimeyteen. Sen jälkeen on ollutkin hiljaista.
Mies 43 v. Yksi ainut kumppani jonka kanssa sextailtu jo 20 vuotta.
N21 ja veikkisin jotain 40-60 väliltä. Viimeisen kolmen vuoden ajalta löytyy kuitenkin vain n.9 partneria. Eli villeimmät rasian jaot olivat ennen täysi-ikäisyyttä.
Laskeskelin aikani kuluksi:
Naisten keskimääräinen kumppanien määrä: 16,3 ja mediaani 5
Miehillä samat luvut ovat: 7,6 ja 1
Miesten tuloksia vääristää pienempi (noin neljäsosa naisiin verrattuna) otanta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:40"]N16 12.boys
[/quote]
Tyttöhän sä vielä oot etkä nainen.
N25 ja 1 (saman kanssa kuljettu yhteistä taivalta jo 8v)
N23, 1 jonka kanssa olen seurustellut 16 vuotiaista asti :)
25 v, nyt 3 vuotta saman miehen kanssa mutta ennen tätä olikohan niitä lähemmäs 30-40 ;D Hupsista! Tuli elettyä villi nuoruus ja opiskeluaika ennen lapsia. Ei oo hinkuu mennä ja viipottaa enää ja tietääpä tää jakorasia, että mun vierellä oleva mies on parasta ku on tullut testattua menneisyydessä useaa muutakin :D
N32. 30 kumppania, joista 5 kpl naisia.
Nyt ilman seksiä omasta halusta 3 vuotta.
N26, 2