Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on ihan turha väittää että työsi olisi fyysisesti raskasta

Vierailija
23.04.2015 |

Ukki teki koko nuoruutensa 11h päiviä savotalla niin raskasta työtä kun vaan voi työ olla, eväänä leivät. Kun teki oikein rankasti puolet vuorokaudesta töitä niin sai syödäkseen. Muuhun ei ollut varaa. Ei mietitty että jäänkö kotiin makoilemaan ja nostan 10000mk tuet.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä työskentelen raksalla ja se on kyllä fyysisesti raskasta työtä. :)

Vierailija
2/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Toivottavasti saamme entiset savotta-ajat takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkis on turha väittää, että olisi tehnyt raskasta työtä. Miljoonat jopa 3-vuotiaat lapset työskentelevät tehtaissa 16 tuntisia työpäiviä, ettei vaan "johtaja" hakkaisi hengiltä. Monet heistä roudaisi puupalikoita paikasta A paikkaan B vain puolet vuorokaudesta, että saisivat edes sitä ruokaa.

Vierailija
4/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, eihän nykyään mikään työ ole minkään arvoista. Ei siitä ainakaan väsyä saa...

Vierailija
5/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:22"]Ukki teki koko nuoruutensa 11h päiviä savotalla niin raskasta työtä kun vaan voi työ olla, eväänä leivät. Kun teki oikein rankasti puolet vuorokaudesta töitä niin sai syödäkseen. Muuhun ei ollut varaa. Ei mietitty että jäänkö kotiin makoilemaan ja nostan 10000mk tuet.
[/quote]

Kivat ukilles. Sulle taas kaikkea pahaa.

Vierailija
6/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tulee myötänolous tästä avauksesta... =/

Vierailija
7/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää väittää etteikö nykyään olisi niin henkisesti kuin fyysisestikin raskaita töitä ja niitäkin, jotka ovat sekä /että.

Ukkisi nuoruudessa muuten  kaikki muutkin elivät samassa maailmassa kuin hän silloin.

Se oli silloin ja nyt on nyt.

Vierailija
8/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Pitäisikö nyt suudella maata ukkisi jalkojen alla. Ongelmat on erilaiset nykyaikana.

Vierailija
9/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ vaatii äärimmäistä henkistä paineensietokykyä. Ei monikaan ukki selviäisi vastaavista tilanteista.

Vierailija
10/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta fiksulta tavalta kuluttaa nuoruuttaan. En viitsisi, eikä onneksi tarvitse. Ai niin, työni on fyysisesti raskasta. Työttömyys taas oli henkisesti raskasta, hädin tuskin jaksoin sitä sen pari vuotta mitä päiväraha juoksi.

Vierailija
11/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:49"]

Mun työ vaatii äärimmäistä henkistä paineensietokykyä. Ei monikaan ukki selviäisi vastaavista tilanteista.

[/quote]

Entä selviätkö sinä itse  niistä  sitten joskus  ,kun olet  itse ukki (tai mummi ) tai mikä sitten vanhana oletkaan  ?

Vierailija
12/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni ei ole henkisesti tai fyysisesti raskasta (keräilijä varastolla), mutta en koe sen olevan yhtään huonompaa työtä mitä ukkisi teki. Toiset rakensi pyramideja työkseen, toiset myyvät marjoja torilla. Ajat muuttuvat.

Vierailija
13/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiatrin mielestä olen tehnyt liian raskasta työtä ja vajaa 40v on jo monia terveydellisiä vaivoja,mutta ilmeisesti se on ollut kuvittelua.

Vierailija
14/14 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme