Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisi suuseksiä naiselle?

nainen77
04.01.2022 |

Mieheni ei anna suuseksiä. Mistä voisin hakea osaavan miehen suuseksiä turvallisesti? Voisin vaikka maksaa, jos takuu ettei saa tauteja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niitä rattopoikia. Ammattilainen luultavasti haluaa suojauksen. Pitääkö olla välttämättä mies?

Vierailija
2/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tämän kerran sinulle sen nautinnon tuottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää mies olla, hetero kun olen. Olis kiva tietää mistä näitä maksullisia miehiä saa?

Vierailija
4/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei snna nuolla, itse taas mielelläni nuolisin ja se riittäisi.

Vierailija
5/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy  ... =)

rakkaudesta hunajaan ja naisen nautintoon

Vierailija
6/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyis yksi innokas.. m41v

Vierailija
7/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kyllä ihan ilman maksua kun kerrot vaan paikkakunnan.

Vierailija
8/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nuole tautipesäkkeitä, mutta tiedän yhden panomiehen, joka tekee tuota hommaa melkeen kuin liukuhihnalta. Eli on melko harjaantunut siinä jutussa. Voin antaa yhteystiedot.

Vierailija
9/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy varmasti, kun vaan selkeästi kerrot mitä haluat. Ei tarvitse edes kuvaa laittaa.

T: kokemusta on

Vierailija
10/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyy varmasti, kun vaan selkeästi kerrot mitä haluat. Ei tarvitse edes kuvaa laittaa.

Veikkaan, että pitää varmasti paikkansa silloin kun vaikka "nainen hakee suuseksiä ilman vastapalveluksia tai sitoumuksia kielitaitoiselta mieheltä". Mutta jos "mies hakee suihinottoa ilman muita akteja himokkaasti imevältä naiselta", niin heikonlaisesti löytyy.

Vierailija
11/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokatoinen vastaantuleva mies haluaisi antaa sinulle suuseksiä.

Vierailija
12/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain haluat suuseksiä, ja erittäin taitavaa orgasmitakuulla, niin suosittelen maksullisia. Vaikka olet täysin hetero, niin ei se tunnu mitenkään pahalta jos se on nainen joka nuolee. Päinvastoin, se antaa lisäkiihotusta jos osaa painaa omat estonsa taka-alalle, ja nauttia sellaisesta suuseksistä jonka toinen nainen vain osaa antaa naiselle. Kaikki maksulliset eivät ota naisasiakkaita, mutta monet kyllä ottaa. Ja kun ottavat, ovat kertoneet, että on paljon mielyttävämpää nuolla vierasta pillua kuin imeä vierasta kalua.

Vierailija
13/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että pitää varmasti paikkansa silloin kun vaikka "nainen hakee suuseksiä ilman vastapalveluksia tai sitoumuksia kielitaitoiselta mieheltä". Mutta jos "mies hakee suihinottoa ilman muita akteja himokkaasti imevältä naiselta", niin heikonlaisesti löytyy.

Ehkä voisit poiketa G kerhoon jossa saat himokkaasti imeä jokaista, voisi antaa sinulle nautinnollisen kokemuksen naisena olemisesta, jos olet hetero mies.

Vierailija
14/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en nuole tautipesäkkeitä, mutta tiedän yhden panomiehen, joka tekee tuota hommaa melkeen kuin liukuhihnalta. Eli on melko harjaantunut siinä jutussa. Voin antaa yhteystiedot.

Mutta sitäkin innokkaammin itse viljelet tauteja

Vierailija
15/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi varattu mies jonka vaimo ei halua vastaanottaa suuseksiä, mutta mies haluaisi sitä antaa. Olisi yhteinen intressi, myös pysyä asiasta hiljaa.

Vierailija
16/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pettää? Jos asia on sinulle niin tärkeä, niin ota ero ja etsi uusi mies. Suuseksiä antavia miehiä kyllä löytyy.

Vierailija
17/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää pettää? Jos asia on sinulle niin tärkeä, niin ota ero ja etsi uusi mies. Suuseksiä antavia miehiä kyllä löytyy.

Suuseksin antaminen naiselle ei ole pettämistä.

Vierailija
18/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi käskyttää miestäsi nuolemaan? Sano sille ettei muuten tipu hänellekkään mitään, ei yhtikäs mitään.

Vierailija
19/25 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tuolla taannoin että olen impotentti. Naisille on kieli riittänyt, ja rehellinen minä. Olen tosi hyvä pillun nuolemisessa. Haluaisiko joku naisista todella pelkkää suuseksiä, siis täällä kirjottaneille? Impotenttini johtuu minulla lääkemäärästä, minkäs teet näin se on kohdallani.

Vierailija
20/25 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koira, niin ne muutkin on tehneet.