Mistä saisi suuseksiä naiselle?
Mieheni ei anna suuseksiä. Mistä voisin hakea osaavan miehen suuseksiä turvallisesti? Voisin vaikka maksaa, jos takuu ettei saa tauteja.
Kommentit (25)
Mä voin tämän kerran sinulle sen nautinnon tuottaa
Kyllä pitää mies olla, hetero kun olen. Olis kiva tietää mistä näitä maksullisia miehiä saa?
Vaimo ei snna nuolla, itse taas mielelläni nuolisin ja se riittäisi.
täältä löytyy ... =)
rakkaudesta hunajaan ja naisen nautintoon
Täältä löytyis yksi innokas.. m41v
Löytyy kyllä ihan ilman maksua kun kerrot vaan paikkakunnan.
Itse en nuole tautipesäkkeitä, mutta tiedän yhden panomiehen, joka tekee tuota hommaa melkeen kuin liukuhihnalta. Eli on melko harjaantunut siinä jutussa. Voin antaa yhteystiedot.
Tinderistä löytyy varmasti, kun vaan selkeästi kerrot mitä haluat. Ei tarvitse edes kuvaa laittaa.
T: kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyy varmasti, kun vaan selkeästi kerrot mitä haluat. Ei tarvitse edes kuvaa laittaa.
Veikkaan, että pitää varmasti paikkansa silloin kun vaikka "nainen hakee suuseksiä ilman vastapalveluksia tai sitoumuksia kielitaitoiselta mieheltä". Mutta jos "mies hakee suihinottoa ilman muita akteja himokkaasti imevältä naiselta", niin heikonlaisesti löytyy.
Varmasti jokatoinen vastaantuleva mies haluaisi antaa sinulle suuseksiä.
Jos vain haluat suuseksiä, ja erittäin taitavaa orgasmitakuulla, niin suosittelen maksullisia. Vaikka olet täysin hetero, niin ei se tunnu mitenkään pahalta jos se on nainen joka nuolee. Päinvastoin, se antaa lisäkiihotusta jos osaa painaa omat estonsa taka-alalle, ja nauttia sellaisesta suuseksistä jonka toinen nainen vain osaa antaa naiselle. Kaikki maksulliset eivät ota naisasiakkaita, mutta monet kyllä ottaa. Ja kun ottavat, ovat kertoneet, että on paljon mielyttävämpää nuolla vierasta pillua kuin imeä vierasta kalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että pitää varmasti paikkansa silloin kun vaikka "nainen hakee suuseksiä ilman vastapalveluksia tai sitoumuksia kielitaitoiselta mieheltä". Mutta jos "mies hakee suihinottoa ilman muita akteja himokkaasti imevältä naiselta", niin heikonlaisesti löytyy.
Ehkä voisit poiketa G kerhoon jossa saat himokkaasti imeä jokaista, voisi antaa sinulle nautinnollisen kokemuksen naisena olemisesta, jos olet hetero mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse en nuole tautipesäkkeitä, mutta tiedän yhden panomiehen, joka tekee tuota hommaa melkeen kuin liukuhihnalta. Eli on melko harjaantunut siinä jutussa. Voin antaa yhteystiedot.
Mutta sitäkin innokkaammin itse viljelet tauteja
Etsi varattu mies jonka vaimo ei halua vastaanottaa suuseksiä, mutta mies haluaisi sitä antaa. Olisi yhteinen intressi, myös pysyä asiasta hiljaa.
Miksi pitää pettää? Jos asia on sinulle niin tärkeä, niin ota ero ja etsi uusi mies. Suuseksiä antavia miehiä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pettää? Jos asia on sinulle niin tärkeä, niin ota ero ja etsi uusi mies. Suuseksiä antavia miehiä kyllä löytyy.
Suuseksin antaminen naiselle ei ole pettämistä.
Etkö voi käskyttää miestäsi nuolemaan? Sano sille ettei muuten tipu hänellekkään mitään, ei yhtikäs mitään.
Kerroin tuolla taannoin että olen impotentti. Naisille on kieli riittänyt, ja rehellinen minä. Olen tosi hyvä pillun nuolemisessa. Haluaisiko joku naisista todella pelkkää suuseksiä, siis täällä kirjottaneille? Impotenttini johtuu minulla lääkemäärästä, minkäs teet näin se on kohdallani.
Hommaa koira, niin ne muutkin on tehneet.
On kai niitä rattopoikia. Ammattilainen luultavasti haluaa suojauksen. Pitääkö olla välttämättä mies?