Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan muuttaa kotipaikkakunnalle, mies ei. Ero?

Vierailija
23.04.2015 |

Miehellä loppui työ täällä, oli lyhyt 4kk homma, nyt olemme molemmat kotona. Miehellä työn ja harrastusten kautta kavereita, minulla ei ketään. Käyn yksin salilla, siinä Se.,Lapsilla kaverit täällä. Nyt miehellä viikon loppuna menoja joka illaksi, minä itken yksin kotona kun ei mitään paikkaa missä käydä, vaikka aikaa olisi. V*ttu

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:00"]Miehellä loppui työ täällä, oli lyhyt 4kk homma, nyt olemme molemmat kotona. Miehellä työn ja harrastusten kautta kavereita, minulla ei ketään. Käyn yksin salilla, siinä Se.,Lapsilla kaverit täällä. Nyt miehellä viikon loppuna menoja joka illaksi, minä itken yksin kotona kun ei mitään paikkaa missä käydä, vaikka aikaa olisi. V*ttu
[/quote]
Voisin käydä polkaisemassa sua kun miehesi on menossa :-) missäs asut? M32

Vierailija
2/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,,mutta joku toinen kerta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:14"]Kiitos,,mutta joku toinen kerta :)
[/quote]
Oletko frigidi lahna vai miksei kova panomies kelpaa? Biach FU! M32

Vierailija
4/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:14"]

[/quote]

Pettäjähuora.

Vierailija
5/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:14"]

[/quote]

Pettäjähuora.
[/quote]
En ole koskaan rahaa ottanut kun olen heruttanut. ap

Vierailija
6/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas vastauksia täällä..

Mutta ap, kinkkinen tilanne tosiaan sulla. Miehen ja lasten elämä asettunut nykyiseen paikkaan ja toisaalta sinun ei. Jos teillä perhe-elämä on kuitenkin kunnossa, rakkaus ja muu, niin ero kuulostaa kyllä aika hurjalta ratkaisulta.

Toisaalta taas oma onnesi on omassa kädessäsi pitkällä tähtäimellä.

Entäs jos yrittäisit kuitenkin vielä saada nykyiseltä paikkakunnaltasi ystäviä tai tuttavia; klisee kyllä, mutta ilmoita itsesi johonkin sinua kiinnostavaan harrastukseen tai laita vaikka nettiin kaveri-ilmoitus. Ongelma tässä tuntuu kuitenkin olevan oma yksinäisyytesi. Miksi miestä tai lapsia repimäänkään pois jos ovat jo juurtuneet.

Vierailija
7/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut tuota 6 :D

oikea ap

Vierailija
8/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, olen liian ujo ja hiljainen. Ei ole helppoa aikuisena saada uusia ystäviä. Kotipaikakunnalla 2 siskoa ja lapsuuden ystäviä. Taidan häipyä tuon ekaluokkalaisen kanssa, teini jääköön isälleen jos haluaa.

Vierailija
9/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

F up

Vierailija
10/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää. Sydän tietää ♡