Vinkkejä arjen organisointiin
Perheessämme on kaksi pientä lasta: 1- ja 2-vuotiaat ja vanhempi on hyvin villi. Toissapäivästä lähtien hän on alkanut kiusata pienempää sisarustaan kovastikin (yrittää tökkiä silmiin ym.). Isompi myös yrittää kiipeillä pöydille ja kirjahyllyyn jne., jos vanhemman silmä välttää. Toisin sanoen minulla pitää olla jagkuva silmäkontakti isompaan ja myös pienempi vaatii jatkuvaa seuraa.
Mieheni tekee töitä aamusta iltaan ja lapset nukkuvat päiväunensa yleensä eri aikoihin, mikä hieman helpottaa. Vinkit ovat tervetulleita, sillä esim. suihkussa käyminen ei käytännössä onnistu päivisin lainkaan. Lisäksi pienempää pitää jatkuvasti suojella isommalta ja isompi voi teloa itsensä, jos silmä välttää.
Kommentit (3)
Miks mä luin otsikon: "vinkkejä naisen orgasmeihin" :D
Teette yhdessä kolmistaan koko ajan jotain? Molemmat saa huomiota ja pääset vahtimaan. Nyt on nätti ilma, joten on ihanaa tehdä pienet eväät ja mennä ulos metsälle tai puistoon :) Sinäkin saat siitä lisää energiaa, kun pääsee raittiiseen ilmaan.
Odottelen tässä rehellisesti sanoen lasten päiväkotitaipaleen alkamista, sillä arki on melkoista hulinaa. Lisäksi mies on kotona ollessaan lepsu sekä kieltää minua pitämästä rajoja lapsille, mikä sekoittaa tilannetta entisestään. T. ap
Jagkuva -> jatkuva jne.