Runkkupaikat kokemuksia
Kommentit (109)
Kuopiosta paikkaa. Runkkaisko joku huomenna tyttöilijän pepulle tai naamalle
Pellossa on monta kertaa päässyt imemään.
Pöllirölli
Dianapuistossa tänään illalla ketään? Imen useammat kyllä, mutta vain yksi pääsee tutkimaan lemmenluolaa tarkemmin ja jättämään siemenensä.
Kiitos rölli!
Kyllä motomies hydrauliikan tuntee!
Vierailija kirjoitti:
Dianapuistossa tänään illalla ketään? Imen useammat kyllä, mutta vain yksi pääsee tutkimaan lemmenluolaa tarkemmin ja jättämään siemenensä.
Tänään Dianapuistossa 2x18v sinisilmäistä kundia odottamassa maksukykyisiä herrasmiehiä.
Olen 36 vuotias naimisissa oleva mies, kolme lasta. Vaimon kanssa ollaan sovittu että voin alkaa käydä runkkupaikoilla kunhan avioseksi ei vähene, tarviin enemmän seksiä kuin vaimo
Kiinnostaa kalujen vertailu ja hyväily toisten miesten kanssa. Mitkä on turkulaisten mielestä top kolme mestaa Turussa?
Minulla on käyntejä eri paikoissa cruisingmapin opastuksella. Nyt luonut profiilinkin sinne. Paras näistä paikoista Porvoontien levari. Lämmin kesäpäivä, shortsit tai stringit ainoana asusteena jos mitään. Joka kerta käydessäni oon saanut hyvää seksiä. Siis antaa ja saada tai runkkailtu pienemmässä tai isommassa joukossa. Nämä siellä kallioilla.
Kannattaa. Olen muutaman kerran tavannut miehen ja katseltu ja runkattun joko omaa tai toisen kalua.
Saisko huomenna kokee mäntästä keuruulle levarilla n.klo 12