Runkkupaikat kokemuksia
Kommentit (109)
Eikö vaimon pillu kiinosta vai ootko vain paskan maun perään
Vierailija kirjoitti:
Stadissa oon käyny Diana puistossa runkkailemassa ja siinä on joku toimisto mistä on pariki eri ukkoa hakenut sisään ja imenyt oikein ahnaasti. Vähän on riskialtis paikka kun niin avoin ja keskellä stadia.
Kesällä hyvä paikka. Talvella vähän haasteellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa oon käyny Diana puistossa runkkailemassa ja siinä on joku toimisto mistä on pariki eri ukkoa hakenut sisään ja imenyt oikein ahnaasti. Vähän on riskialtis paikka kun niin avoin ja keskellä stadia.
Jos kulli ei seiso kylmässä, niin sillo on miehessä vika. Ite oon pannu intissä hangess yli -20c pakkasessa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaimon pillu kiinosta vai ootko vain paskan maun perään
Eipä ole vaimoa kiinnostanut. Kokeilin sitten miehen perää, kumi ja liukkari tietenkin. Ei mitään hiplailuja vaan suoraa toimintaa. Hyvinhän tuo laukesi.
Cruising map ja homoilu on sairasta ja hullua ja syntiä
Hesassa on kesällä monia hyviä runkkupaikkoja, josta löytyy seuraa. Kiihottaa valtavasti katsella muita ja näytellä itsekin. Paras kokemus on vuosien takaa, kun Uimastadion oli kiinni remontin takia, ja sen aidanraosta sen laidalle kokoontui joukko runkkaajia. Viereeni tuli mies, joka katseli pientä pippeliäni ja erittäin kohteliaasti kysyi saisiko hän runkata kanssani. Olin vähän hämilläni kun luulin silloin, että miehet ova kiinnstuneita mahdollisimman suurista, ja hänen oma kalunsa oli paljon omaani kookkaampi. Laukesimme melkein yht'aikaa, jonka jälkeen hän kiitti, laittoi housut jalkaansa ja jatkoi matkaa.
Eipä ole onnistuneita kokemuksia, mutta välillä tulee tutkittua, onko nurkilla sutinaa. Triplan vessassa jotain vilkuilua ollut ja uimahallin höyryissä runkkauksen lotinaa kuulunut läheltä, mutta oma pokka ei ole riittänyt lähestyä.
Ihan tällainen heterohko naisen kanssa elävä viiskymppinen mies olen, jonka haaveissa nyt vaan välillä pyörii kuumottava ajatus tomerasta kullista pumppaamassa omien pakaroiden väliin. Ehkäpä vielä joku päivä.
kevät taas kohta ovella, oletteko runkkarit laittaneet jo kalunne minttiin tulevia levari retkiä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa, jos miestenvälinen mutkaton meininki kiinnostaa. Jos täällä naista haluaa, kannattaa viedä oma mukanaan!
Kyllä noissa paikoissa naistakin saa, tosin parin naista. Itse nainut naista miehen katsoessa sompasella ja mikkelissä.
Ihmettelen kyllä, minkälainen nainen suostuu moiseen!? Naitattaa itseään...ties mies, miehen katsellessa vieressä...
Vierailija kirjoitti:
Siis missä tällaista tapahtuu ja miten menette mukaan tilanteeseen? Runkkaileeko jokainen autossaan vai jossain puskassa?
Eikun puskan oksille ja niitä mällejä on kiva käydä katselemassa pakkasella kun kimaltelevat kuin joulukuusi. Tosi miehet koristelee jopa latvatähdet
--Jortikan Topi
Huomenna ois tarkoitus aloittaa kesän cruisailut. Pitkästä aikaa saa lämpimät nesteet suuhun. Koko talvena saanut kuin kolmet. Treffit on jo sovittu. Toivottavasti myös paritkin kohta taas aktivoituu.
Ite varmaan nyt tulevana vk-loppuna käyn Janakkalan levarilla. Koko talvi pantu vaan pillua kotona, niin nyt kyllä teen huolellisen suolihuuhtelun ja rasvan ja kortsujen kanssa levarille panettamaan itseään. On joskus pariskuntakin ollut ja päässyt osallistumaan.
Kesällä sitten myös Sääkslammin nakukallioille irstailemaan ja katselemaan, kun parit naivat ja antavat esityksiä.;)
Vierailija kirjoitti:
Kesällä sitten myös Sääkslammin nakukallioille irstailemaan ja katselemaan, kun parit naivat ja antavat esityksiä.;)
En oikein perusta noista levaripaikoista, mutta tuolla nakuilukallioilla kävimme vaimon kanssa jo nuorina. Oli kiihottavaa ottaa alasti aurinkoa, kun muitakin oli alasti tai ainakin naiset yläosattomissa. Jotkut olivat ihan uimapukusillaan, eikä kukaan pahoittanut mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kulli ei seiso kylmässä, niin sillo on miehessä vika. Ite oon pannu intissä hangess yli -20c pakkasessa!
Tosin lämmin ja karvainen pylly auttaa kylmyyteen ja paljon!
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä alusta , kun vaimo alkanut haluttomaksi niin täältä löytää kullinpalvojia jotka tarjoavat suutaan ja persettä kiimaisena.
Naitavia riittää kyllä. Mutta itsellä säilyy neitsyys perä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noita levareita tarkotat, niin onhan niissä ainakin seuraa niihin touhuihin.
Missä näitä helvetin levareita on ja mistä sä tiedät että sinne pysähtynyt on homoseksuaali?
Cruisingmap, siellä ilmoitellaan milloin tulossa ja paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ite usein levareilla pysähdyn ja tarjoan itseäni pantavaksi ja imennkyllä parasta on se että usein "hetero" miehet saavat kokea sen mutä naisen kanssa eivät ja ite saan kullia
Olen itse roteva parimetrinen mies ja usein äijien iloksi tulen ja tarjoudun pantavaksi Janakkalan levarilla. Välillä on panijoita melkein jonoksi asti.
RUNK, RUNK!