Runkkupaikat kokemuksia
Kommentit (109)
Olen myös huomannut että joitain pareja kiinnostaa ja yhtä paria kerran tapasinkin kivoissa merkeissä. On vaa vissii tuo kesä parempi aika tavata muitakin kuin miehiä.
Kesällä joskus parejakin tapaa noissa paikoissa, turhan harvoin vain ainakin täällä etelä-savossa. Jonkin verran on feikkipareja mutta huomannut että kannattaa mennä ajoissa ja vaikka odotella hieman niin saattaa yllättyä iloisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Menettekö te ihan oikeesti runkkaamaan jonnekin levähdyspaikalle? Jo on harrastukset.
Kyllä tää kuuluu ihan ehdottomasti sinne hullu maailma osioon.
Ottaa ahtaan pipon pois päästään ja katsoo maailmaa avartunein silmin. Tuokaan ei varmaan haitannut sinua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa pelkään ettei tuolla malteta tyytyä pelkkään runkkailuun. Ei ainakaan oman kalun. Ja lutkuttajiakin löytyy. Eli homostelustahan tuossa on kysymys.
Pelkäät pahoin ? Voi parkaa jos jo tuollaista pelkäät ilman edes että olet nähnyt sellaista. Jos pelko on tuota luokkaa, kannattaa pysyä kotona.
Koulussa oli "runkkuvessa", jota jätkät käytti nimensä mukaiseen toimintaan. En tiedä oltiinko siellä ns. ringissä koskaan, mutta epäilen, koska se oli niin pieni tila ja suuri osa pojista oli niin älyttömän ujoja. Kaikki siitä tiesivät, varmaan opettajatkin. Kävin siellä joskus koulupäivän jälkeen katselemassa, olisiko joltain pojalta tullut lattialle lammikko tai pitkin sermejä valuvia lasteja. Sain niistä sitten kiksejä kotona sormin masturboidessani. Kuvittelin, että oli ajateltu meikäläisen suloja ja oli lentänyt lujaa. Nyt nolottaa, mutta niin tein. Juoruttiin, että eräs pari, tyttö ja poika, olisi käynyt panemassakin siellä. Ei olisi ollut mikään ihme, niin paljon he nojailivat vasten seiniä.
Hitto että suoraan sanottuna kiihottais runkata jonkun tuntemattoman kiimasen pervon kanssa metsikössä 😋
Kävin ekaa kertaa Turun paradisessa ja hommat hoitui siellä ihan kivasti. Sai rauhassa touhuta. Etukäteen sovittiin toisen ukkomiehen kanssa tapaaminen sinne.
Kehä 3 läheisyyden tai sisäpuolen parhaat mestat missä ?
Keltainen Ruusu on runkkarimesta ja ilmeisesti nyt myös Iran Kartanolla kokoontuu oma porukka miehiä tällaisissa merkeissä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos noita levareita tarkotat, niin onhan niissä ainakin seuraa niihin touhuihin.
Missä näitä helvetin levareita on ja mistä sä tiedät että sinne pysähtynyt on homoseksuaali?
Ite usein levareilla pysähdyn ja tarjoan itseäni pantavaksi ja imennkyllä parasta on se että usein "hetero" miehet saavat kokea sen mutä naisen kanssa eivät ja ite saan kullia
Mä nainen haluaisin tyydyttää jonkun kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut että joitain pareja kiinnostaa ja yhtä paria kerran tapasinkin kivoissa merkeissä. On vaa vissii tuo kesä parempi aika tavata muitakin kuin miehiä.
Se on sitä doggingia.
Joskus tultiin pohjoisesta päin kesähelteellä Kuhmoinen-Padasjokiseudulla kello vähän yli puoltayön, kysyi rouvalta mites olis pano toyotan nokkapellillä? Rouva suostui ihmeekseni, pysädyttiin jonkinnäköiselle levikkeelle ja siitä metsätietä vähän syrjään. Housut pois ja huuhdeltiin pillu juomavedellä, rouva istui avoimessa takaluukun reunalla, aloin nuolemaan. Kohta jo pantiin seisaaltaan takaapäin takaluukkuun nojaten. Levikkeelle oli tullut auto, joka oli yllättävän lähellä ja pari nuorta seurasi meidän touhuja. Oltiin molemmat huomanneet sen ja lisättiin vain panemisen tahtia. Huipun saavuttua löytiin taakaluukku kiinni, hypättiin autoon ja lähdettiin nauraen vauhdilla. Vieressä rouva pyyhki pilluaa spermasta, housut oli takakontissa ja kehuin rouvaa. M50
Noitahan riittää, tietäjät tietää. cruisingmap.net on hyvä pääsee alkuun ja tietty Hgissä on Keltainen Ruusu ja US video hyviä paikkoja.
miesten villi eroottisuus saattaa yllättää ja heikoimmat tuomitsee <3
Mitäs levähdyspaikkoja/tapaamispaikkoja on uusimaalla ?
Tahtoisin tulla katsomaan ainakin eka jos saan auton lainaksi. Kiihottaa ihan hirveästi mutta samalla jänskättää koko ajatus. Oon 19 v mies. Pitääkö rekisterikilpi peittää ettei pysty tunnistaa ku ei mun auto ? Mihin pitäis mennä uudellamaalla et ois hyvä paikka vaan katella aluksi?
Eipä niitä rekkareita kukaan kattele. Itekki kun touhuista kiinnostuin niin mietin samaa. Ei muuta kuin rohkeasti paikalle.
Suurin osa on miehiä jotkä noissa paikoissa käy, ehkä 1% pareja ja kerran olen tavannut naisen yksinään. Parien määrä mielestäni on kasvamaan päin.