Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin paska olla etten pysty edes syömään

Vierailija
23.04.2015 |

Koko päivänä en ole mitään suuhun laittanut paitsi juonut kuusi mukia kahvia ja aski tupakkaa.

Eilen neljältä viimeksi syönyt,ei maistu ja nälän tunne kadonnut kokonaan..

Paha olla eikä mihinkään voi purkaa kun mulla ei ole ystäviä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa. Jos tää ei menis kaikille näkyväksi, antaisin mun numeron niin voitas jutella jonkun aikaa. Tsemppiä. Myös kriisipuhelimeen voi soittaa (olen joskus itsekin soittanut) Aina ei vaan siellä oikeen oo osattu auttaa...

Vierailija
2/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee mieliala alas tolla ruokavaliolla ja silla menee myös terveys.

ala syömään. Ja liikkumaan.

mene al anoniin. Siellä voi kuunnella ja puhua. Tai mene johonkin ryhmään juttelemaan tai käy lääkärissä ja pyydä, että voit mennä juttelemaan mä-hoitajalle. Puhuminen auttaa. Ammoin ruoka ja uni ja liikunta.

olet arvokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:41"]

Koko päivänä en ole mitään suuhun laittanut paitsi juonut kuusi mukia kahvia ja aski tupakkaa.

Eilen neljältä viimeksi syönyt,ei maistu ja nälän tunne kadonnut kokonaan..

Paha olla eikä mihinkään voi purkaa kun mulla ei ole ystäviä.

[/quote]ei ole ystäviä,no minä olen ystäväsi tästä lähtien.

Vierailija
4/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne nälkää ja jos ajattelenkin syömistä alkaa yököttää. Olen aina ollut sellainen että ruokahalu katoaa jos elämässä on jokin huonosti. 

Olen nuorena sairastanut anoreksiaa ja aikuisena bulimian. Noilla tosin väliä 8vuotta. Bulimiasta aikaa 3vuotta. Pelkään että sairastun uudelleen. 

Kaikki ihmiset eivät ymmärrä miten joku voi oksentaa kaiken jonka syö,pidän itseäni lihavana,mies on todennut monesta kehonosasta että hölskyy tai vois mennä korjauttaa. Painan 50kg ja olen 164cm pitkä. Minulla on todella huono itsetunto ja miehen sanomiset pahentaa tätä. Vihaan peilikuvaani koska näytän lihavalta. :( 

Tämän pahan olon aiheutti miehen toistuva hylkääminen jos yritän seksiä tai edes suudella häntä. Ei hän halua antaa minun päättää koska touhuamme vaan haluaa itse päättää tuonkin. Kuulostaa sekavalta tiedän. Olen ehkä liian herkkä kun tälläinen vaikuttaa näin mutten voi sille mitään.. 

Vierailija
5/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5 on siis AP

Vierailija
6/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

painat vain 50kg,no et todellakaan ole liian isokokoinen.Miehestäsi sanoisin että hän on selvästi pihtari,miehesi haluaa ehkä sitoa sinut lujasti itseensä,nälvimällä sekä syyllistämällä sinua nakertaen itsetuntoasi ettet jättäisi häntä yksin.Ilmeisesti kokee olevansa sinusta niin riippuvainen.Voisi olla hyväksi jos sanoisit hänelle että joudut jättämään hänet jos tuo mollaaminen ei lopu.

Vierailija
7/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:07"]

painat vain 50kg,no et todellakaan ole liian isokokoinen.Miehestäsi sanoisin että hän on selvästi pihtari,miehesi haluaa ehkä sitoa sinut lujasti itseensä,nälvimällä sekä syyllistämällä sinua nakertaen itsetuntoasi ettet jättäisi häntä yksin.Ilmeisesti kokee olevansa sinusta niin riippuvainen.Voisi olla hyväksi jos sanoisit hänelle että joudut jättämään hänet jos tuo mollaaminen ei lopu.

[/quote]Ihan normaali on paino...Mutta ei todella tarvi pudottaa. 

Vierailija
8/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja lopeta pössyttely.

Vierailija
9/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun olisi parempi olla yksin kun tuommoisen miehen kanssa joka ei tue sinua. Sitten voit tehdä töitä ittesi kanssa ja saada itsetuntosi kohenemaan. 

Vierailija
10/10 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun olisi parempi olla yksin kun tuommoisen miehen kanssa joka ei tue sinua. Sitten voit tehdä töitä ittesi kanssa ja saada itsetuntosi kohenemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi