Ajattelin mennä lauantaina uimahalliin posliinina
En yleensä käy uimassa, mutta tämän av:n karvakeskustelun innoittamana haluan mennä aiheuttamaan pahennusta posliinipimppini kanssa.
Kommentit (22)
Mä käyn (lasten kanssa vieläpä!!!!) lähes joka lauantai uimahallissa ja aina on posliini. Mieti sitä!
Niin... Eiköhän kaikilla 30v ja nuoremmilla naisilla ole nykyisin posliini. Ja vanhemmillakin usein, ei eletä enää luolanaisten aikaa. Mitä tässä on mainitsemisen arvoista?
No eikö siellä sais käydä? Ei ole tullut käytyä pitkään aikaan ja tuskin menen jos posliini on tuijottaminen arvonen juttu..T.25w
Haha :D No et sä kyllä mitään pahennusta onnistu aiheuttamaan, itse käyn usein uimahallissa ja kyllä siellä näky niin posliineja kuin puskiakin.
Oletko kenties se, joka on pihkassa K:hon? Kalasteletko pedofiilinuorukaista posliinipillullasi? ;)
Mikä siinä on, että pitää toisia kytätä uimahallissa millaiset haarovälit ja muodot on?! Ei tee mieli käydä. Ja olen nuori normaalivartaloinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:48"]
Mikä siinä on, että pitää toisia kytätä uimahallissa millaiset haarovälit ja muodot on?! Ei tee mieli käydä. Ja olen nuori normaalivartaloinen nainen.
[/quote]
Suurin osa ihmisistä on täysin normaaleja. Eli sellaisia, että eivät tuijottele karvoja eivätkä muotoja, eivät myöskään kumpienkaan puutetta. Unohda palsta kun menet uimaan!
No niin. viimein päästiin taas asian kaikenmaailman vaalihässäkän jälkeen. Alkoikin jo kyllästyttää se taiteilijat vs. persut -blaa, blaa, blaa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:53"]
No niin. viimein päästiin taas asian kaikenmaailman vaalihässäkän jälkeen. Alkoikin jo kyllästyttää se taiteilijat vs. persut -blaa, blaa, blaa.
[/quote]Hässäkkä ku hässäkkä, kunhan vaan hässäkästä puhutaan. Moni ei taida tietää, mikä on hässäkkä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:45"]
Niin... Eiköhän kaikilla 30v ja nuoremmilla naisilla ole nykyisin posliini. Ja vanhemmillakin usein, ei eletä enää luolanaisten aikaa. Mitä tässä on mainitsemisen arvoista?
[/quote]
Ei todellakaan ole kaikilla posliinia.
Ja odotat, että joku meistä tulee tarkistamaan alapääsi? Vai mitä varten teit tuon kuulutuksen?
Olen just tulossa kylpylästä aiheuttasta pahennusta! Eiku ai niin kukaan ei kiinnittänyt huomiota karvattomuuteeni
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:47"]
Minä menen muovimukina.
[/quote]
Ja mä ajattelin enemmän sellaista leivontakulhon tyyppistä kokoa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:47"]
Minä menen muovimukina.
[/quote]
Ja mä ajattelin enemmän sellaista leivontakulhon tyyppistä kokoa.
[/quote]
Teräskattila olis cool.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:45"]
[/quote]
No lapsuus kestääkin nykyään vähintään kolmikymppiseksi. Karvaton tapaus myös näyttää lapselta.
No ihan varmasti herätät pahennusta, jos meet ilman alaosaa polskimaan.
Mihin halliin ajattelit mennä?