Voiko mies kehua naista erittäin kauniiksi tarkoittamatta sitä?
Kommentit (30)
Näitä pillupalkalla höpöttäviä vaan on aika paljon.
Jos voi valehdella pituutensa, ammattinsa, tulonsa ja koulutuksensa, niin miksi ei voisi valehdella naista kauniiksi?
Naisen voi myös juoda kauniiksi.
Ylistän naisia somessa, jos he ovat kuumia tai kiihottavia.
Miehet ovat valmiita sanomaan naiselle mitä vaan saadakseen seksiä. Olen kokenut tämän useita kertoja. Ei ne niitä kehuja oikeasti tarkoita. Siksi en enää uskokkaan sanaakaan miesten suusta.
Sanon savolaisittain, olet sinä sitte haaskan näkönen. Voi tarkoittaa tai olla tarkoittamatta.
Mun mies kehuu mua kauniiksi. Uskon häntä kun katsoo mua sellainen rakkauden palo silmissään. Mutta ehkä vaan halua pesää ja saakin todella usein ja paljon.
Mua ei ole hirveästi kehuttu kauniiksi vaikka toki multa on baarissa irtoseksiä haluttu. Ihan kerran jopa tultiin sanomaan että anna pillua ilman tervehtimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kavereiden juttuja kuunnelleena, kyllä voi. Ainakin toisilleen nauraen selittivät, että "hyi v**** miten rumaa/oksettavaa/[keksi tähän rumin ilmaus jonka ihmisestä keksit] h**raa panin viime viikonloppuna". Helppoa kuulemma on, kun vähän vain kehaisee. Ehkä olin itsekin monta vuotta samanlaisten juttujen kohde exäni suussa, mistäs sen tietää. Mutta että kyllä, mies voi nähtävästi kehua tarkoittamatta ja tarkoitusperäisesti.
Nyt ei tuo logiikka aukene, mutta ehkä parempi niin. Naisena ei onneksi ole koskaan tarvinnut panna ketään rumaa tai oksettavaa.
Tavoitteena vaikuttaa olevan kerätä mahdollisimman paljon "kaatoja". Jotkut henkiset lisäpisteet tulevat ilmeisesti siitäkin, että saavat "huijattua" mielestään ruman naisen luulemaan, että on miehen mielestä oikeasti kaunis ja huonoitsetuntoisena suostumaan sellaisiin asioihin, joihin kukaan itseään kunnioittava nainen ei suostu.
Ahaa. Kuulostaa siltä, että pojilla on vaikeuksia ihan sellaisissa perusasioissa kuin toisen ihmisen kunnioittamisessa, ei kyse ollutkaan vain epäterveestä omanarvontunteesta (vastenmielisten ei tarvitse antaa koskea) ja huonosta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kavereiden juttuja kuunnelleena, kyllä voi. Ainakin toisilleen nauraen selittivät, että "hyi v**** miten rumaa/oksettavaa/[keksi tähän rumin ilmaus jonka ihmisestä keksit] h**raa panin viime viikonloppuna". Helppoa kuulemma on, kun vähän vain kehaisee. Ehkä olin itsekin monta vuotta samanlaisten juttujen kohde exäni suussa, mistäs sen tietää. Mutta että kyllä, mies voi nähtävästi kehua tarkoittamatta ja tarkoitusperäisesti.
Nyt ei tuo logiikka aukene, mutta ehkä parempi niin. Naisena ei onneksi ole koskaan tarvinnut panna ketään rumaa tai oksettavaa.
Miehenä sinä joko panet rumia tai sitten olet ilman. "Ronkeli runkkaa" sanottiin jo 1600-luvulla.
Traagista. Kaikki kauniit naiset ovat siis neitsyitä koko ikänsä?
Teininä, kun mm. opiskelutoverit kommentoivat tyttöjen ulkonäköä, huomasin usein pitäväni viehättävän näköisenä tyttöä, jonkanulkonäköä suupaltit pojat haukkuivat.
Että kyllä olen huomannut kauneuden olevan katsojan silmässä ihan oikeasti, vaikka se lause kuinka klisee onkin.
Naisilla on myös usein komplekseja ulkonäöstään, eivätkä voi ottaa vilpittömiä kehuja todesta.
Eräskin tuntemani nainen on aina hävennyt hieman persoonallista hammasriviään ja pyöreitä kasvojaan.
Palvoo Julia Robertsia.
Pidän tätä naista paljon viehättävämmän näköisenä kuin Robertsia.
Naisen kauneus ei korreloi hyvän itsetunnon kanssa...