miltä tuntuu olla normaali älyinen?
Itseni mielestä paskalta. Haluaisin olla älykäs mutta ei en ole. Kyllä olen lukenut filosofiaa ja paljon sivistäviä kirjoja. Olen myös kiinnostunut politiikasta. Eivät tehnyt minusta fiksumpaa. Käyn nyt yliopistoa tällä hetkellä. Ihme että pääsin edes. Vituttaa että olen tyhmä. Äo testejä tehny pari kertaa ja viimeksi tuli 110. Se syö itsetuntoani. Ehkä minunkin pitäisi alkaa vaan katsoa lätkää sekä pyörimään räkälöissä. Niinku normaaliälyset harrastaa. Kai mun pitää ruveta tavalliseksi tallaajaksi.
Kommentit (17)
Sekä erota yliopistosta ja mennä amikseen raksalle.
Älä huoli :) Yliopistohan on täynnä itseään älykkääksi luulevia taviksia. Teknillisessä tiedekunnassa saattaa olla vähän enemmän niitä älykkäitäkin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:13"]
[/quote]
Siellähän tyhmät on...raksalla.
inen ja ias -loppuiset kirjoitetaan yhteen.
No itse olen cp-vammainen,mutta osaan silti kirjoittaa yhdyssanat oikein.
Mäkin olen valmistunut yliopistosta ja olen ihan normaaliälyinen. Luen paljon ja harrastan opiskelua vieläkin, mutta ei normaaliälyisyys ole haitannut menoa. Töissäkin olen pärjännyt. Ei mun kaveritkaan yliopistolla olleet mitään superälykkäitä. Vaikka älyä et pystykään kasvattamaan, viisaammaksi voit iän myötä tulla.
Normaaliälyinen, kansakoulun käynyt osaa kirjoittaa yhdyssanat oikein. Mistä ihmeen takahikiän yliopistosta valmistuu näitä kielen raiskaajia. Kuinka olet saanut tehtyä kandin työn saatikka gradun niin että on mennyt läpi?
Esim lähärin päättötyön tarkistaa äidinkielen opettaja ja ainakin vuonna -99 tuli paluupostissa takaisin niille, joiden kielioppi takelteli.
Älykkyys voi olla myös valikoivaa. Ihmettelen vain, mitä hyötyä on osata junien aikataulut ulkoa, kun muuten elämä ei luista autismin takia.
110 on hyvä ja kyllä uskon et pärjäät yliopistossa!
Eiköhän ole niin, että normaaliälyinen selviää parhaiten tästä elämänkoulusta. Huippuälykkäät ovat usein täysin ulkona kaikista käytännön asioista ja heikkolahjaiset taas , no niin ...
Noi testit mittaa varsin kapeata älykkyyden osa-aluetta, matemaattis-loogista päättelykykyä ja visuaalis-spatiaalista hahmottamiskykyä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:13"]
[/quote]
Siellähän tyhmät on...raksalla.
[/quote]
Sinähän viisaana voitkin kokeilla vaikka pienen omakotitalon rakentaa, kyllähän se sulta käy :)
Älystä en tiedä, sivistys on kivaa. Osaa kirjoittaa yhdyssanatkin oikein. Kuten normaaliälyinen.
mä osaan jopa käyttää pilkkuja! toisin kuin ap..
Ei tarvi lässyttää yhdyssanoista. Osaan tottakai mutta ei kiinnosta kirjoittaa oiken tälläsille roskapalstoille ja nopeasti kirjoitan joten virheitä saattaa tulla enkä jaksa korjata.
ap
Antakaa esimerkki superälykkäästä henkilöstä niin saadaan vähän perspektiiviä? Einstein? Mozart? Nietsche?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:03"]
Antakaa esimerkki superälykkäästä henkilöstä niin saadaan vähän perspektiiviä? Einstein? Mozart? Nietsche?
[/quote]Madonna! Hänen Äo on 140 erittäin hyvän uran tehnyt viihdebisneksessä ja tienannut yli 800:n miljoonan dollarin omaisuuden
No kyllä suosittelisin. Yliopisto on aika turha laitos lopulta.