Monta kertaa olet käynyt koronatestissä?
Keväällä 2020 en päässyt testiin kun testejä ei vaan ollut tarjolla. Silloin ymmärsin tilanteen. Nyt kun seuraaman kerran olisi ollut tarpeen, en pääse taaskaan testiin. Nyt tuntuu väärälle, ja epäoikeudenmukaiselle. Miten ihmeessä muut pääsee ties kuinka monta kertaa?
Kommentit (31)
En ole käynyt enkä ole edes tarvinnut testausta. En hihhuloi missän väenpaljoudessa, töissä käytän maskia samoin kaupassa.
0 myös. Ei ole ollut tarvettakaan. Kiitos varmaan maskien ja käsien pesun, olen säästynyt flunssilta. Normaalisti sairastan 2-3 kertaa vuodessa.
0 täälläkin. Terveenä on onneksi toistaiseksi oltu. Mutta en usko, että kauaa enää säästyn.
4. Sosiaaliala. Oireisena on mentävä testiin heti.
2. Terveydenhuoltoalalla.
Ilmoitin sairauslomasta töihin, kun oli flunssan oireet. Laittoivat testiin, joka otettiin 2 tuntia oireiden alusta. Tutkimusten mukaan testi kertoo totuuden vasta 2 vrk sairastamisen jälkeen.
0 kertaa koska en ole niin idiootti että menisin. Testaus ja jäljitys ainoastaan kuormittaa terveydenhuoltoa.
Kerran on otettu testi kun jouduin päivystykseen muissa asioissa
0. Kiitollinen siitä, että olen pysynyt terveenä. En edes muista milloin olisin ollut kipeä. Oma kannassakaan ei ole mitään muuta merkintää kun gynekäynnit ja papa-ja mammografiatulokset. Toivottavasti pysyn terveenä jatkossakin. Minkäänlaisia piikkejä en ole vuosiin ottanut. En sit tiedä onko järkevää vai ei, mutta näin nyt oon ajatellut jatkossakin menetellä.
Vähänkö mtv3 on uskottava , ensin kerrotaan tippa silmässä koronasta 10 minuuttia ja venäjä sotaa 5 minuuttia ja sitten kraalin malja , maikkarin toiminta on varmasti aivan kiikun kaakun kun pitää heti perään pyörittää anaalitappeja tv ruudulla , kaalimadon anaalitappi on varmasti hyvä , mutta mikä on tämän asian ydin , onko maikkari ihan puhki , vakava uutinen ja anaalitappi perään....
0.