Olen lääkeriippuvainen
Käytän panacodii kipuihin. Unettomuuteen bentsoi tai ketipinorii. Masennukseen venlafaksiinii. Ilman niitä ei pärjää. Lääkärit kyllä vastuussa minun riippuvuudesta kun pillereitä määrääkin.
Kommentit (5)
Ei tuollainen riippuvuus mitään pahaa ole. Moni meistä on "riippuvainen" esim. tyroksiinista tai insuliinistakin, ei tulla ilman toimeen, mutta ei kukaan ajattele että siinä on jotain pahaa. Eikä ole myöskään kipu- tai mielialalääkkeissä, jos niitä oikeasti tarvii ja käyttää sairauden hoitoon eikä viihdetarkoitukseen.
Lääkärit eivät ole vastuussa aikuisesta ihmisestä. Niiden työ on tyrkyttää jos jonkinlaista paskaa.Ei kannata sokeasti uskoa kaikkea mitä ne sanoo.Ne saa provikat niistä lääkemääräyksistä muutoinkin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:32"]No niin minäkin ja lähes sama lääkitys, mielialalääkkeenä Seronil. Olen myös alkoholisti ;)
[/quote]
Nii minkäkin. Eilen join laatikon kaljaa ja bentsojen ja panacoodiinkaa pääsi hyvään tunnelmaan. Hengissä vielä ollaan.
Join just 6 ploa siideriä yhteen menoon. Kauppa on vastuussa mun alkoholiongelmasta, kun myyvät alkoholia.
No niin minäkin ja lähes sama lääkitys, mielialalääkkeenä Seronil. Olen myös alkoholisti ;)