Miten voin selvittää lapsen isän ennen lapsen syntymää?
Kävi niin että olin yhtäaikaa kahden miehen kanssa ja nyt olen raskaana. Lisä ongelman soppaan lisää se että olen ollut kolmannenkin miehen kanssa lähiaikoina.
Nyt pitäisi selvittää tämä, kun testistä tuli plussa!
Kommentit (19)
En aio kertoa kenellekkään asiasta.
Toivottavasti tiedät ees niitten ehdokkaitten nimet, ni voidaan myöhemmin selvittää.
8:
Onks sillä sit paljon väliä kuka se on?
Toivottavasti tiedät ees niitten ehdokkaitten nimet, ni voidaan myöhemmin selvittää.
jos yhtään lohduttaa niin ajattele sitten vaikka, ettei ole kauaakaan aikaa siitä, kun ei ollut tuollaisia isyystestejä olemassakaan. Olisit jäänyt ikuisesti miettimään, kuka kolmesta on lapsesi isä.
Onko sulla muuten joku ensisijainen toiveisä noissa kolmessa? Osaatko laittaa siis järjestykseen kenen toivot lapsesi olevan?
Testit voidaan tosiaan tehdä vasta lapsen synnyttyä. Jotain todennäköisyyksiä voidaan ehkä arvioida, jos nyt et ihan samana päivänä näiden isäehdokkaiden kanssa ollut.
Kerrot sitten sossun lastenvalvojalle tilanteen ja isäehdokkaiden nimet, niin lastenvalvoja hoitaa isyyden selvittämisen. Ei sun sitä tarvitse tehdä.
moralisoida ...
Jos ap. koet, että jakast yksin selvitä etkä ainakaan tässä vaiheessa halua " miehille" kertoa, niin päätös on sinun!
Toivon, että tiedät mitä kaikkea sinulla on edessä ja tietysti toivon rehellisyyttä sinulta niille miehille, koska he ovat nyt pahasti altavastaajia...
(jollekin heistä lankeaa joskus elatusvelvollisuus ja isän tuomat velvollisuudet, " oikeudet" jos isyyttä joskus selvität, ellet sitten jatkon kannaltakaan isyyttä halua todistettavaksi)
Monta asiaa sinulla on läpikäytävänä.
Mutta kaikesta huolimatta voimia päätöksentekoon ja rauhallista odotusta!
abortin tekoa!
Olkaa vaan ivallisia, olkaa.
Toki voit sanoa ettet muista kenen kanssa olit, mutta tällöin kunta joutuu maksamaan lapsesi elatuksen. Aina olisi hyvä jos se isä löytyisi elatusta hoitamaan, mutta jos ei, niin so what. Kyllä kunnat rahojansa tyhmempiinkin tarkoitukseen laittavat ja lapset ovat aina kansankunnan voimavara, johon kannattaa sijoittaa.
Sitten on tietysti kysymys lapsen oikeudesta tietää oma biologinen alkuperänsä.
Eli jos tietäisit saavasi huonoimman ehdokkaan lapsen -hommaisit abortin?
Ihan vaan kaikille neuvoksi miten ei kannata tehdä.
Olitko humalassa vai?
Lapsen isä siis ei halunnut tunnustaa, ja äiti ei halunnut pakottaa, vaikka isä siis tiedettiinkin. Lastenvalvoja vielä soitti isälle silloin kun asiasta keskusteltiin ja kysyi tältä asiaa, mutta silti yhteiskunta ei pakottanut miestä isäksi, äiti olisi sen voinut tehdä.
Ja aivan ihana lapsi on ystävälläni, ja vaikka välillä on ollut tosi rankkaa (lapsi on aika tempperamenttinen ja ystäväni tosi yksin), niin ei ystäväni kyllä ole koskaan lastaan katunut.
Niin ja ystäväni ei ole mikään jakorasia, joskus elämä voi olla kenellä vaan mullin mallin ja johtaa tyhmiin tekoihin. Ei ne silti koko ihmistä leimaa.
Kiinnostuin yhestä ajatuksesta ja nyt kävi näin.
Miehet ovat ystäviäni/tuttujani, mutta isäksi ei.
Tämä kolmas on varteenotettava, mutta sillä on jo perhe ja lapset.
Vierailija:
Tämä kolmas on varteenotettava, mutta sillä on jo perhe ja lapset.
jos tämä raskautuminen tapahtunut jonkun ryhmäseksi leikin johdosta niin suosittelisin kyllä aborttia
ei voi mitään mutta minusta se on paras ratkaisu
mun mielestä on ihan kauhea ajatus, että esim. mun miehellä olis jossakin lapsi, jonka olemassaolosta se/me ei tiedettäis.
Sen takia a) lapsen isyys tulisi selvittää, b) ilmoittaa lapsen isälle asiasta. Myös siinä tapauksessa, että lapsi ei olisi sen perheellisen, on isän oikeus tietää. Vaikka olisikin sun mielestä " kelvoton" isäksi.
Muaaaahah, onnea vaan.