Arvokkainta mitä olet löytänyt?
Kaverini löysi lompakon laivalta, luottokortteja, rahaa, kortteja. Olimme diskossa kun lompakko löytyi sellaisen penkin taustalta niin vaikeasta paikasta että meinasimme jättää sen sinne mutta kaverini väänteli itsensä tarttumaan siihen.
Hän vei sen laivan infoon, kohta häntä kuulutettiin ja siellä odotti kirjekuoressa tuhannen euron palkkio ja buffet-illalliskortit kahdelle mutta lompakossa olikin paljon rahaa eri valuutoissa.
Paluumatkalla Tukholmasta nautiskelimme buffetissa, oli kivaa kun olimme opiskelijoita. Juuri tätä muistelimme puhelimessa kun suunnittelimme laivareissu-näkemistä.
Itse löysin kerran arvan jossa oli 200 voitto, arpa oli mäkkäri pöydässä tungettua roskien joukkoon joita ei oltu siivottu, olisi hetkessä lennähtynyt roskikseen.
Kommentit (11)
Löysin kaverini kanssa joskus parikymppisenä jonkun 5 grammaa mämmiä yhdestä baariloossista.
Kissanpennun. Vielä edelleen, näin 14 yhteisen vuodenkin jälkeen arvokkainta mitä minulla on.
Isomummon, hänen siskonsa ja ystävänsä kirjeenvaihdon.
Olin 17-vuotiaana kesätöissä puutarha-apulaisena äitini työpaikalla. Meidän piti repiä joku pusikko pois, ja minua vitutti. Siinä repiessä yhtäkkiä silmiini osui 50 euron seteli, nappasin sen äkkiä taskuuni enkä kertonut kenellekään muulle kuin äidille löydöstäni. Se oli unohtumaton kokemus!
Onnittelut.