Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä kiellä lasta (tai itseäsi) hyppäämästä lätäkköön huolehdi vain varusteet oikein.

Vierailija
03.01.2022 |

Aikuiset jotka ette ymmärrä miksi sadevaatteet on lapselle välttämättömät. Meidän 6 vuotias ei ainakaan ole ikinä valittanut sadevaatteista, päinvastoin. Hän on innokas sateella leikkijä ja koskaan ei ole kastunut leikkiessään kun on huolittu varusteet kuntoon. Kurahousut, kumisaappaat ja kurarukkaset sekä sateella myös sadetakki ja sadehattu. Me kotona ulkoillaan joka päivä vähintään kerran päivässä yleensä kaksi ja sekä lapsi että minä olemme aina asianmukaisesti puettu. Mikään ei ole sen ikävämpi tunne kuin märät vaatteet, ja kun siihenkin on keksitty ratkaisu, niin miksi ihmiset ette osaa käyttää sitä ratkaisua SADEVAATTEET ELI KUMISAAPPAAT, KURAHOUSUT, SADETAKKI JA KURARUKKASET. Kyllä sen verran pitäisi jokaisen älytä ettei sateeseen mennä missään pitsimekossa varsinkaan leikkivän lapsen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti samaa mieltä. Asiaa puhut!!!

Vierailija
2/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkein ikävin tunne on se kun kävelet mudassa ja kumisaapas jää kiinni mutaan eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin astua pelkällä sukalla mutaan ja vetää saapas pois mudasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan metsissä kävelyä ja minulla on aina mukana reppu jossa on nokian kontiot. Siinä vaiheessa kun vähän isompi puro yllättää otan kumpparit repusta ja laitan jalkaan. Itse kun en millän vaelluskengillä aio kahlata läpi puolisääreen olevan puron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän