Elokuvien virheet ?
Uudessa dont look up -netflix elokuvassa on TAHALLINEN VIRHE jossa näkyy koko kuvausryhmä .
Pystyttekö sietämään elokuvien virheitä ?
Itse lähtökohtaisesti voin jatkaa elokuvan katselua esimerkiksi aikajanavirheen tai sukupolvi/ikävirheen jälkeen vain, jos elokuva on todella hyvä.
Kommentit (6)
Ja wattu sinä tomppeli olet aina keksimässä aloituksia nettilehtien juttujen mukaan. Keksi itse aiheesi tai ole kirjoittelematta mitään, vai kuvitteletko, että olet ainoa joka osaa lukea nettilehtiä?
Onneksi voi tietää etukäteen hetken kun elokuva menee pilalle, eli 1h28 minuuttia uutisen kuvakaappauksen mukaan. On loukkaus koko elokuvainstituutiota kohtaan tehdä tuollaisia mokia tietoisesti elokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Ja wattu sinä tomppeli olet aina keksimässä aloituksia nettilehtien juttujen mukaan. Keksi itse aiheesi tai ole kirjoittelematta mitään, vai kuvitteletko, että olet ainoa joka osaa lukea nettilehtiä?
Voisitko äänestää?
Kadonneen aarteen metsästäjissä Indiana Jones uhkaa tuhota Arkin singolla, vaikka se keksittiin vasta toisen maailmansodan alussa. Elokuvahan sijoittuu 1930-luvulle. Samoin elokuvassa esiintyy MP-40 konepistooli, joka myöskin keksittiin myöhemmin.
En muista niitä elokuvia nimeltä, mutta maanviljelijämieheni huomaa usein juttuja, kuten traktorin ajourat pellossa. Elokuvat kertoivat 1800-luvulta.
Tässä linkki uutiseen https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008513455.html