Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohtuulliset syntymäpäivälahjatoiveet 13-vuotiaalla?

Vierailija
03.01.2022 |

Toivoo ennen kaikkea jopoa, mutta täällä syrjemmässä ei aurata niin aikaisin, että ehtisi ajoissa sillä kouluun. Lisäksi tiettyjä meikkejä n. 50€ arvosta, lisäksi pari merkkivaatetta joiden arvo on yhteensä 160€. Ainoa peruste minkä olen kuullut, on se perinteinen "no kun kaikilla muillakin on"

Emme ole köyhiä, mutta liikaa rahaa ei ole törsättäväksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette tehneet lapsia jos ei ole varaa kohtuullisiin syntymäpäivälahjoihin?

Eivät ole osanet kasvatta lasta ja rakastaa. Lahjoilla ostetan rakkautta! lahjatoiveet kasvaa kun on 14-15- 17- 18v.Mopo kortti ja Mopo. Ajokortti ja auto jne. Oneksi olkoon vaan!

Vierailija
22/25 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pyörä ei ole lahjakamaa vaan kuuluu perustarvikkeisiin, jotka hommataan kuitenkin. Eri asia, jos hänellä on jo pyörä, mutta haluaa nimenomaan jopon.

Meikkejä varten antaisin lahjakortin, niin tulisi varmasti mieluisia sama vaatteiden kanssa.

Samaa mieltä. Jos lapsella ei ole pyörää tai nuorempana saatu pyörä on jäänyt jo pieneksi, ei joku Jopo ole mitenkään liikaa synttärilahjana. Olisihan lapselle todennäköisesti tarvinnut hankkia uusi pyörä joka tapauksessa. Miksi sitten ei ostaisi sitä lapselle mieluista synttärilahjaksi? Meikkejä en ostaisi myöskään jollei lapsi antaisi aika yksityiskohtaista toivelistaa. Lahjakortti, niin ostakoon itse mieleiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccin laukku tai vastaava on nuorison suosiossa

Vierailija
24/25 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok mutta 13v liian nuori meikkaamaan

Vierailija
25/25 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin edes toisen niistä vaatteista mitä toivoi ja meikkejä. Pyörän tietysti, sille tulee viimeistään kesällä käyttöä, jopo on siitä hyvä että sillä voi ajaa vaikka aikuiseksi asti, säätövaraa riittää.