Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perheellinen nainen ja huomaan kehitteleväni ajatuksia romanttista tunteista muita miehiä kohtaan todella helposti

Hölmönainen
03.01.2022 |

Niin kuin kuinka henkisesti teini voi olla, jos innostun jo siitä kun joku mies heittää mun kanssa läppää jostain.

Ymmärrän sen, että toiset ovat luonteeltaan flirtimpiä kuin toiset, mutta meneekö vähän yli jos miehen velikin aiheuttaa tällaisia tuntemuksia? Kyllä menee... :D

Mielestäni parisuhde on kunnossa, mutta voihan alitajunnassa olla jotain solmuja mitkä aiheuttaa tällaisen hölmöilyn. Yhdessä ollaan oltu jo seitsemän vuotta ja kaksi lastakin saatu. Olen itse hyvin epäsosiaalinen ihminen ja todella hidas lämpeämään. Tuntuu, että olen vasta viime aikoina alkanut olemaan selkeästi rento miehen perheen kanssa. Hänellä iso ja sosiaalinen perhe.

Voisko joku "lohduttaa" ja kertoa etten ole ainut? En halua tehdä mitään tyhmää, mutta ajatuksilleni en mitään voi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
2/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos puhuisit sen miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on. Samanlaista se on itselläkin usein.

Vierailija
4/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu sinkkumiehenä, ihastun melkein kaikkiin tapaamiini naisiin. Ihan kivaa tuo on kunhan ei lähde läähpuuh -juttuja heittelemään, vaan on ihan kaverina viileästi, pilke silmäkulmassa.