Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat parhaita puoliasi omasta mielestäsi?

Vierailija
03.01.2022 |

Ja uskotteko niihin/niin olevan, jos kukaan toinen ihminen ei ole koskaan sitä samaa sanonut sinulle? Minä kävin miettimään tätä asiaa ja totesin että koska minua ei ole koskaan kehuttu mistään luonteenpiirteistäni tmv, niin jotenkin ajattelen ettei minulla niitä oikeastaan ole. En pidä itseäni huonona ihmisenä, en vaan oikeasti osaa sanoa mitkä ovat parhaita puoliani. Tämä ajatus lähti siitä kun luin jotakin juttua jossa toinen oli sanonut kaverilleen että "Jos hän ei saa esiin parhaita puoliasi, niin eroa." Eli minä en tiedä mitä nämä parhaat puolet itsessäni olisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi ja paska ainakin tulee hyvin.

Vierailija
2/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän annamme toisillemme ainakaan myönteistä palautetta. Ei ole kuulunut kulttuuriin. Sanotaan vaan, että työ tekijäänsä kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kateellisia. Ei täällä kehuta. Saat vain vihat päällesi jos olet parempi.

Vierailija
4/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä perse, miehet kehuu.

N55 v

Vierailija
5/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etole vain miettinyt niitä puoliasi. Ehkä helpointa on miettiä negaatioiden kautta. Millainen et ole?

Minun parhaimpia puoliani on tuomitsemattomuus. En tuomitse ihmisiä, vaan annan kaikkien kukkien kukkia. Tämän saa selville olemalla av:lla ja huomaamalla, etten lynkkaa ihmisiä kuten moni muu.

Tuo sanonta, että puolison pitää saada parhaat puolet esiin, on myös negaation kautta ymmärrettävissä. Suhde ei saa olla sellainen, että se saa minut kitkeräksi ja sarkastiseksi joka käänteessä. Mutta täytyy muistaa, että jos se saa, niin kitkeryys kertoo enemmän ouhujasta itsestäön kuin kohteesta.

Vierailija
6/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä perse, miehet kehuu.

N55 v

Eli jos miehesi/puolisosi ei saisi tätä persettäsi esiin, niin sinun täytyisi erota? Ap

Vierailija
7/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti ehkä iso ja paksu kulli.

Vierailija
8/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etole vain miettinyt niitä puoliasi. Ehkä helpointa on miettiä negaatioiden kautta. Millainen et ole?

Minun parhaimpia puoliani on tuomitsemattomuus. En tuomitse ihmisiä, vaan annan kaikkien kukkien kukkia. Tämän saa selville olemalla av:lla ja huomaamalla, etten lynkkaa ihmisiä kuten moni muu.

Tuo sanonta, että puolison pitää saada parhaat puolet esiin, on myös negaation kautta ymmärrettävissä. Suhde ei saa olla sellainen, että se saa minut kitkeräksi ja sarkastiseksi joka käänteessä. Mutta täytyy muistaa, että jos se saa, niin kitkeryys kertoo enemmän ouhujasta itsestäön kuin kohteesta.

Totta, helpompi miettiä negaatioiden kautta mitä en ole ja ne osaankin löytää helposti itsestäni. Tuo sanonta olisi helpommin ymmärrettävissä jos olisi niin päin että "jos miehesi saa esiin huonoimmat puolesi, niin eroa." Kun ei ole, niin siksi juuri mietinkin että mitä nämä minun parhaat puolet olisi. Huonot puolet on helppo löytää ja uskoa niihin kun "muutkin" huomanneet ne. Ap

Vierailija
9/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin asiat kerrasta, olen nopea ajattelemaan ja kova ratkomaan ongelmia. Muistan aina kaiken. Lisäksi olen hauska.

Nämä tulevat ilmi ihan käytännön elämässä, en tarvitse ulkopuolisen mielipidettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme