Kulmakarvassa arpi, pystyykö sen tatuoimaan piiloon?
Oon vaalea, ja mulla on tavalliset suomalaiset värittömät kulmakarvat, ja kaiken lisäksi isohko arpi kulmakarvan alussa. Se on ihan valkoisen värinen (ja siinä ei tosiaan kasva karvaa). Ilman meikkiä se ei kauheasti olemattomista kulmista näy, mutta kun meikkaan (ja musta kulmat on tosi tärkeä osa koko kasvojen alueella) niin kulmameikki ei tartu siihen arpeen.
Meikkaan ensiksi koko kulman vahamaisella värillä ja siveltimellä, jonka jälkeen väritän sen arven päältä terävällä kulmakynällä.
Ongelma on kumminkin se, et meikki ei pysy siinä kauhean kauaa, eikä edes peitä koko arpea, koska oon niin vaalea niin en pysty meikkaamaan kulmia niin tummalla värillä.
Mahtaisinko saada apua kulmien tatuoimisesta? En uskalla tatuoida koko kulmia, mut jos edes sen arven saisi vitivalkoisesta vähän lähemmäs ihon väriä...
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:03"]Kestopigmentointi on vaihtoehto, mutta useimmat kestopigmentoinnit näyttävät luonnottomilta, ja niiden muotoon voi itselläkin kestää aikaa tottua. Ja aloittelijalle ei kannata mennä. Vain sellaiselle, jota suositellaan ja jolta näet kuvia aiemmista pigmentoinneista.
[/quote]
Entä jos kestopigmentoin pelkän arven? Millainen lopputulos mahtaisi tulla...
Arven iho on erilaista, kuin muu iho
Kestopigmentointi on vaihtoehto, mutta useimmat kestopigmentoinnit näyttävät luonnottomilta, ja niiden muotoon voi itselläkin kestää aikaa tottua. Ja aloittelijalle ei kannata mennä. Vain sellaiselle, jota suositellaan ja jolta näet kuvia aiemmista pigmentoinneista.